Foto bij hoofdstuk 3

Hooftstuk 2
Martine pov:
daar stond hij voor me neus stralend op het podium zijn ding te doen. Met een grote lach op me gezicht volg ik elke beweging van de jongens op het podium jeetje wat had ik dat gemist! Ineens word midden in het concert alles stil gelegd ik hoor de fans helemaal uit hun dak gaan wild draai ik me om naar het meisje achter me en roep dan hard “STOP MET SCHREEUWEN IN ME OOR! IK HOEF DOOR JOU GEEN GEHOORBESCHADEGING!!” vreemd kijkt het meisje me aan en ik draai me weer om maar nog geen paar seconde begint ze weer kei hard in me oor te gillen met een ruk draai ik me weer om “nog 1 keer en je staat ergens anders!” lachend kijkt Lisa me aan en het meisje kijkt me arrogant aan ik lach arrogant terug en draai me dan weer om waar ik recht in het lachende gezicht kijk van Tom. Net voor dat Bill wil gaan praten begint het meisje achter me weer te gillen met een ruk draai ik me om en trap haar letterlijk naar achteren toe “ik had je gewaarschuwd!!” ik zie de jongens op hun lip bijten en om het af te maken hoor ik Bill zeggen “tja wie niet horen wil moet voelen he!” gelijk schiet ik in de lach en zie hoe me zusje over het drang hek hangt van het lachen. Waarneer het meisje zich weer heeft recht gezet kijkt ze me boos aan maar bied dan toch haar excuus aan waardoor de jongens haar een knikje geven en gaan dan weer ongestoord verder met hun show alsof er niks aan de hand is. Na afloop van het concert lopen we rustig naar buiten ineens word ik op me schouder getikt snel draai ik me om en zie het meisje staan wat ik weg getrapt had “het spijt me dat ik zo in je oor gilde maar ik was zo opgewonden door het concert!” zegt ze dan “het is al goed en sorry dat ik je zo ruw weg trapte!” ze lacht even lichtjes “ach verdiende loon” zegt ze dan en loopt dan weer door naar haar eigen vriendinnen “haha raar kind!! Die voelde zich zeker opgelaten haha” hoor ik me zusje lachend naast me zeggen voordat ik kan antwoorden voel ik me telefoon trillen snel pak ik hem uit me broek zak als ik me beeldscherm zie neem ik gelijk op zeker omdat ik het nummer niet ken “met martine?” ik hoor een zachte grinnik aan de andere kant van de lijn “werd je lastig gevallen door je oor giller?” ik schiet in de lach “haha hoe weet jij dat nou weer?” vreemd kijkt Lisa me dan aan “draai je eens om” met een ruk draai ik me om en zie Tom en de jongens achter het raam staan van de concert hal staan hij zwaait lief naar me en lacht dan even “kom over 10 minuten naar de achter kant van de hal waar de artiesten naar binnen gaan daar wachten wij op jullie” ik kijk even omhoog en zeg dan “okee is goed wij gaan dan eerst even wat te drinken halen!” ik hoor een lach in me oor “is goed hoor totzo!!” lachend verbreek ik de verbinding en loop snel met Lisa naar een snackbar dichtbij en haal daar een flesje water en loop dan weer naar me auto “we rijden er wel even heen ik wil me auto niet hier laten staan!” ik zie haar knikken en lopen dan snel naar de auto en rijden dan snel door naar de achter kant waar we al 4 jongens zien staan “lift nodig heren?” vreemd kijk ze op. Hun ogen worden nog groter als ze zien dat wij het zijn “Jezus hoe kom je aan zo auto?” “geld? Auto dealer?” ik hoor Lisa in de lach schieten “nou willen jullie nog een lift of moeten we maar gaan haha” gelijk stappen ze in “en waar gaat de reis heen?”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen