Foto bij - 165 -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Boulevard

    Ja, ik ging om de zoveel tijd nog eens op je profiel kijken of er al iets gepost was en ineens was dat zo en wauw ik verschoot wel even ^^ Want mijn mail (waar mijn Q-mails ook op aankomen) gebruik ik eigenlijk niet meer, waardoor ik de mail waarin stond dat je een nieuwe hoofdstukje gepost had me gewoon voorbij gegaan is. Maar nu ga ik echt elke keer dat ik op Q kom checken!
    George and Roxanne for life! Volgens mij is Roxeorge/Gexanne (whatever you chose) ook Dumbledore's favourite ship! Maar ze passen echt zo erg goed bij elkaar! Ze vullen elkaar aan en hebben zo'n sterke band! I love those two! En ik vind het ook fantastisch leuk dat jij het leuk vind om over hen te schrijven, want dat betekent dat ik nog veel Roxanne/George actie ga kunnen lezen in de toekomst en yes, dat zie ik helemaal zitten!
    Draco blijft toch ook wel één van je meest interessante personages, je geeft hem super veel diepgang wat het zo interessant maakt op hem te lezen! Net zoals Tamara trouwens, heel leuk om te zien hoe je een non-canon "side" (als in niet Victoria eigenlijk ;) ) personage moeiteloos kunt verweven in Rowling's canon.
    Ik vind trouwens je interpretatie van Ginny als slechte verliezer geweldig! Daarmee toon je idd aan dat je zoveel mogelijk van de canon HP personages laat zien. Ze moeten zeker niet elk hoofdstuk allemaal iets te zeggen hebben, maar gewoon het feit dat je ze af en toe laat opduiken zorgt toch telkens weer voor een glimlach op mijn gezicht!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen