Foto bij the hellsfire academy (20)

Dit is een vriend van Izumi zijn name is Kuniumi en mss is hij een loverival voor Gabri

Het feest ging rustig verder. Michiyo die aanpapte met Yoshi. Chiaki die een rustig muziekje speelden waneer er een bende jongens naar haar was aant gapen. Kumiko die zo zat was dat ze striptise op een tafel aant doen was. Masa die zo gezegde googeltrucs aant doen was. Gabriel die horde meisjes van zich af duwde. Miku die Atsushi zo vaak kusten dat zen lippen blauw zagen. Miyabi en Izumi waren maar wat aant kletsen. Toen plots een meisje binnen kwam rennen met ogen alsof ze de grootst schrik van haar leven had mee gemaakt "Monsters" riep ze luid door iedereen in the gang hun hoofd ging 'shit ontdekt' maar daar bracht het meisje verandering in "In de achtertuin". The gang liep meteen naar buiten. Ze zagen een benden raar gevormde wezen (maar allemaal even lelijk) aan het karkas freten van wat ooit een jongen (die 5 min. geleden stond me te feesten) was geweest. "o nee" sprak Masa "Shadows hersenlozen als fretende wezens die van gedaante kunnen veranderen als shape-shifters, hoe mooier ze er uitzien hoe gevaarlijker ze zijn" "Oké dat moest ik weten vijanden en gemakkelijk te verslaan" riep Miku. Haar nagels werden super lang en superscherp ze maakte een tijgersprong op de dichtsbijzeinde shadow en plante haar nagels in iets wat op een voorhoofd leek. Nu zag je egt dat ze deels tijger was, ze leek net een wild beest. Miyabi's ogen werden bloedrood, haar tanden langer en ze mengde zich ook in de strijd. Maar zij was niet alleen ook Chiaki, Michiyo, Atsushi, Masahiro en Miharu wisten hoe ze moesten vechten. Ook kwam er ineens een luid gehuil uit Yoshi's keel en het werdt al snel duidelijk dat wat hij 'aan had' geen costum was. Gabri en Izumi bleven wijselijk op de achtergrond want ze wisten beiden dat ze niets konden doen. Er bleek maar geen einde te komen aan de shadows. Plots kwam er een vrij menselijk uitziende shadow te voorschijn, het zag er uit als een vrouw maar haar armen waren lange groten messen. Iedereen was te druk bezig met hun shadows om te zien dat die ene shadow recht op Izumi afging. En voor ze het wisten verdween ze achte Izumi in de bossen. Gabri zag Izumi naar haar buik grijpen. Toen hield ze haar handen voor haar gezicht en zag ze al het bloed op haar handen. Ze viel flauw tegen de grond maar ze zag nog een paar beelden vrij wazig. Gabri die zot werdt en al schreeuwend op de shadows afliep. Masahiro die in een eerste hulpkit veranderde en werdt meegenomen door een al naar haar toe renende Michiyo en toen werdt alles zwart.

Reageer (2)

  • SpaceBunnie

    ooh zijnt knappe jongens ;)

    verderschrijven ^^

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    omg :O
    i'm an animal :D
    xD
    verder dude :D
    echt ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen