Zo zag het schema er uit:
1. Levens grote verjaardags taart maken
2. Taart gevecht
3. Daarna op eten

En dat was het zon beetje we gingen eerst super veek marsepijn kopen en cake heel veel cake daarna nog wat marsmallows en ander snoep goed iedereen was aan het lachen behalve kaden natuurlijk want die lacht nooit eigenlijk, maar dat ging het niet over.
Ik zag namelijk iemadn die me best bekend voor kwam op een of andere manier kende ik hem maar het was niet duidelijk tot dat ik zijn ogen zag ik keek recht in zijn ogen, zijn ogen veranderde snel in rood en daran weer normaal mijn ogen deden het zelfde alleen dan in het blauw. Ik rende snel weg net als die jongen die ik daar net zag ik trok an kadens arm en nam hem mee naar deplek waar ze hem zag maar hij was al weg. Hij hij hij is ons gevolgd! Fuck zij kaden we moeten hier weg en wel nu! Maar we zijn er net en mijn verjaardag het spijt me pup maar we kunnen niet anders. Ik zij telurgesteld oke en liep naar jake. legde het uit hij was ook teleurgesteld maar snapte het hij gaf ons allemaal een knuffel en we gingen weer op reiz op de paarden. ik voelde dat we gevolg werden en dat was ook zo ik zag die zelfde jongen weer die we ook in de winkel had gezien ik vertelde het aan de rest maar toen zij keken was hij weg. Ik dacht dat ik gek werd maar diep van binnen wist ik dat hij echt isen hun geloofde me en daar ben ik blij om.

gaat nog veder

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen