Zoals de meeste van deze hoofdstukken is dit geschreven in een depri bui.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Samanthablaze

    Pfoe... jeetje...
    Hm, hoe deal ik met dat soort dingen... me terugtrekken waar ik niemand uit kan schelden, anime kijken, lezen en als het gaat schrijven, en natuurlijk klagen bij Clorisse dat ik mensen haat en dat de wereld oneerlijk is en dat soort gezwets dat ik op dat moment graag kwijt wil, vaak samengevoegd met een complete rant over mensen dingen die ik haat, die soms wel een beetje onredelijk kan zijn, oeps...
    oh ja sorry dat ik dat altijd op jou afreageer, Clorisse, je bent een schat en je verdient beter dan voor boksbal spelen en het is echt een wonder dat je naar me luistert en er dan voor me bent

    7 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Ik probeer het op niemand af te reageren, ookal gebeurd dat helaas nog wel eens.

      7 jaar geleden
    • Samanthablaze

      Ja, snap ik... vaak gaat het vanzelf

      7 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Dat begrijp ik.

      7 jaar geleden
  • ZeroHorizon459

    How we want to be and who we are can not always be joined together. Ofzo.
    Maar je kan er aan werken, I guess. Dat doe ik ook. Ik heb soms een best vervelende vorm van perfectionisme en heb soms een iets te negatieve kijk op dingen omdat ik een realist ben. Dus daar werk ik aan. En het lukt nog best aardig.

    Als antwoord op je vraag: Ik had gisteren en waarschijnlijk vandaag ook nog een best extreme moodswing. Ik kwam super blij terug van kamp, maar omdat het allemaal plots weg is heeft mijn vreugde als het ware gebackfired. Dus wat heb ik daar aan gedaan?... In dit geval: anime kijken, gamen, lezen, schrijven en zowat alles wat mijn brein weg haalt van al de shizzle. Soms werkt een methode beter dan de andere, soms helpt wandelen, soms helpt met mensen praten. (Lees dat als 'met personen chatten' want mijn vriendensaldo is voorbij online gelijk aan zero)
    Ik probeer gewoon vanalles.

    7 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Bedankt voor je antwoord!
      Dat is inderdaad ook wat ik doe, en meestal helpt dat uiteindelijk wel.
      Maar bvb eergisteren had iemand een belediging naar mijn hoofd gegooid, en ik was er voor nog 3 uur niet helemaal lekker van, terwijl die belediging vrij weinig voorstelde.
      Maar meestal is het over als ik heb geslapen.
      Ik ben eigenlijk gedoemd tot alleen online vrienden hebben, omdat ik maar twee vrienden heb hier in België, en die wonen allebei aan de andere kant van Antwerpen.
      En verder is iedereen nederlands, dus ik zie ze maar af en toe en spreek vooral online met ze.

      7 jaar geleden
    • ZeroHorizon459

      Dat heb ik ook soms. Dat ik iets fout doe en dat er me heel de tijd zo'n schuldgevoel achtervolgt... Het is anders, maar vergelijkbaar. Gewoon dingen die je niet wou die zich aan je vasthaken.
      Wel, op school verwacht ik nu al lang niet meer dat ik nog vrienden ga vinden. Ik heb mijn buddies, maar die kan je niet echt(e) vrienden noemen. En de vrienden die ik dan maak, bijvoorbeeld op kamp, wonen ook niet naast de deur. Al de rest heb ik online, en die wonen in Amerika of in Nederland. -_-

      7 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Herkenbaar, ik ga nu naar een andere school, dus zal ik ook weer opnieuw moeten beginnen.

      7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen