Foto bij Voorstellen

Dit is mijn uiterlijk.

Hoi, ik ben Saïra Hells.
Jep, ik ben het zusje van Destra.
Of eigenlijk half-zusje...
Het ligt niet zo heel ingewikkeld maar ja... als je er middenin zit is het dat wel.
Ik en Destra hebben dezelfde vader maar een andere moeder, daarom hebben we dezelfde achternaam maar ben ik toch nog altijd zijn half-zusje.
Nu komt het deel dat misschien een beetje ingewikkeld is:
Destra's beiden ouders waren demonen, vader en moeder maar bij mij alleen mijn vader, mijn moeder is een normaal mens.
Ik woon in de demonenwereld en hierom moet ik doen alsof ik geen gevoelens heb en helemaal demon ben terwijl ik dat half niet ben.
Ik ben een half mens dus dit houd eigenlijk in:

Demonen eigenschappen:
- Snel boos.
- Kan goed tegen lichamelijke pijn.
- Ik hou van de kleur zwart.

Menselijke eigenschappen:
- Ik heb gevoelens die de rest van de demonen niet heeft.
- Ik heb medelijden.
- Ik kan slecht tegen mentale pijn.

Ik hou de menselijke gevoelens onder controle met muziek.
Je zult mij nooit zonder oortjes zien want als ik iets voel, spanning, verdriet, wanhoop, angst, noem maar op, onderdruk ik het met muziek.
Ik heb mezelf van jongs af aan aangeleerd om mijn gevoelens te uiten met muziek.
Mijn ouders hebben een speciaal apparaat of zo geregeld dat merkt in welke stemming ik ben en dan soort zo'n liedje op zet, vraag me niet hoe het werkt want ik hoef er niks voor te doen!
Hierdoor kan ik deze gevoelens onderdrukken en normaal zijn.

Voor zover normaal was voordat Destra besloot me naar Inazuma Japan te sturen voor onderzoek...

Reageer (2)

  • Amberfoster

    Ik zou het niet uithouden zonder muziek.. hoor..

    Snel verder sgat

    7 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    oh jeetje.
    Wel nice dat demonen muziek hebben.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen