Foto bij Fallin down

Ff nog over de nagels op het plaatje, ik heb er maar 4 gevonden.. Maar ja dat maakt niet uit

De nagels linksboven -alleen naar nagels kijken- zijn van Abby.
De nagels rechtsboven -alleen naar nagels kijken- zijn van Britney.
De nagels linksonder -alleen naar nagels kijken- zijn van Madison.
De nagels rechtsonder -alleen naar nagels kijken- zijn van Serena.
Alleen de nagels van Susan zijn er niet.. Maar die zijn geel met decoraties. Whaha, dan weten jullie dat..

Whaha, suceees
Love jullie reactieees!!

'Okee' zeg ik met een bibberende stem,
'Dakotaa?' bibber ik. Ik kijk naar de grond, we zitten aan een tafel in een restaurant. Het liefst was ik nu thuis, daar kon ik gaan huilen en daar begreep ook iedereen het, op straat. Tja, daar zag iedereen je, ik zucht. Als een baby huilt op straat is het helemaal niet erg, een baby kan doen wat hij of zij wilt zonder er echt voor te moeten schamen of iets anders. Maar in tegenstelling tot wij, wij mogen niet huilen op straat, niet schreeuwen, we moeten ons groot houden voor de wereld. Terwijl als we boos zijn het helemaal niet zo erg is, en boos is een emotie, en huilen ook. Ik zucht. Als ik huilen moet ga ik gewoon huilen en iedereen die dan vreemd naar me kijkt die is zelf maar gek.
'Dakotaa?' vraag ik weer,
'Heej'
'Hoe gaat het daar?'
'Zet hem op luidt!' zegt Abby,
'Abby stil!' zegt Britney,
'Wij moeten het gesprek ook kunnen horen' zegt Abby
'Abby stil!' zegt Britney luider,
'Ah, kom op, ik wil het ook horen!' zegt Abby niets van Britney aantrekkend, Susan grijnst
'Abby stil!' zegt Madison nu ook, 'Anders kan iedereen meeluisteren dommie!' zegt Madison weer. Abby lijkt het dit keer te begrijpen,
'Oke, oke' zegt ze en ze neemt een slok van haar cocktail.
'Sorry, Dakota, ik kon je niet horen' zeg ik
'Taylor Swift is bij onze opnames' zegt Dakota, ik krijg een raar gevoel in mijn buik, en ook mijn hart doet iets raars.
'Dakotaa'
'Ze zijn zo te zien vrienden, maar het kan ook geacteerd zijn.. Ik denk het niet hoor' zegt Dakota, ik denk alleen om mij op te vrolijken. Maar ik moet haar geloven, ze is tenslotte een van mijn goede vriendinnen.
'Oke, vrienden..' zeg ik 'Zou ik hem moeten bellen?'
'Vanavond, als we met z'n alle iets gaan drinken Seer' zegt Dakota
'Oke'
'En als hij dan niets verteld' zegt Dakota
'Kus kus, doei!' zeg ik
'Mag ik Britney nog even?' vraagt Dakota, ik knik 'Tuurlijk' zeg ik terwijl Britney mijn mobiel in haar handen geduwd krijgt.

Britney POV:
'Dakota?' zeg ik,
'Dit mag Serena niet weten' begint Dakota
'Wat is er?'
'Ik heb gezegd dat Taylor Swift bij ons op de set is, maar dat ze vrienden zijn, maar net toen Taylor Lautner moest gaf hij een kus op haar hand. Het kan vriendschappelijk zijn, maar Taylor heeft nul keer om Serena gevraagd, maar hij weet dat ik haar al een paar keer aan de telefoon heb gehad'
'Oh Dakota!' zeg ik kreunend, Serena kijkt alert naar mij. Ik probeer me eruit te redden
'Dat moet je niet meer doen, de hele set staat stil door jouw!' ik hoor Dakota giechelen aan de andere kant van de lijn.
'Maar ik durf eigenlijk niets ervan te zeggen, van Taylor en Taylor. Sorry, maar hij is een vriend en.. En'
'Ik begrijp dat je liever bij ons wilt zijn' zeg ik, maar Dakota begrijpt wel dat ik eigenlijk; ik begrijp het. Wil zeggen.
'Oke, maar vanavond, ik, ik bel nog wel of iets anders. Het is Vrijdag, gaan jullie ook nog iets leuks doen?'
'Het feest van Naomi' Dakota zucht,
'O ja, ik zou er ook zo graag bij willen zijn! Naomi's kennende wordt het groots! Ah, zo dom!' zegt Dakota, ik hoor in haar stem dat ze het echt meent.
'Was ik maar bij de Twilightcast!' zeg ik snel,
'Het zijn ook mensen, en ik vind jullie eigenlijk veel normaler en leuker en liever' zegt ze,
'Laten we maar snel ophangen voordat jij nog spijt krijgt'
'Ah ja,'
'Maar als ze' met ze bedoel ik Serena en dat weet Dakota 'erachter komt wat jij net gezegd heb wordt ze boos' fluister ik; Serena mag het tenslotte niet horen.
'Wij zijn haar vriendinnen, als ze erachter komt weet ze dat we het goed bedoelen. Maar daar denken we later wel over na. Als dat gebeurt' wuift Dakota alles weg,
'Oke..' zeg ik, 'Kus kus, doei'
'Kus kus, doei'

We stappen uit de auto. De auto toetert en wij zwaaien, iedereen is mooi, Abby heeft paarse oogschaduw op, en haar make-up is licht. Heel mooi. Haar blauwe ogen springen er uit. Haar jurk is paars, begint met witte stippen, daarna een witte band boven haar middel. En de jurk loopt in plooien over. Haar haar is opgestoken. Madison heeft een klein laagje met zwarte oogschaduw, en ook best donkere make-up. Haar ogen zijn ook best donker dus dat heeft een mooi effect. En dat past weer bij haar jurk, het is zwart met witte stippen een heel mooi klein vestje eroverheen die helemaal bedekt is met zilveren glitters. Ook haar haar is opgestoken, maar op een andere manier dan Abby, Abby's manier is heel druk, rommelig, bol, en heel mooi, maar Madison's haar is chique wat heel goed bij haar jurk staat omdat die juist helemaal nie chique is. Serena's oogschaduw is blauw, wat heel goed staat bij haar bruine ogen. De rest van haar make-up is licht en zomers. Haar jurkje is lichtblauw, het heeft korte mouwen, pofmouwen, wat er heel leuk uit ziet met de rest van het jurkje die sierlijk om haar heen hangt. Haar haren hangen los en krullen in de wind. Susan's oogschaduw is geel, haar blauwe ogen kijken zoekend om zich heen. Haar lippen tuiten zich en dat maakt haar make-up heel mooi. Haar korte jurkje is geel, zomers en heel sierlijk. Het past mooi bij haar. Haar haren hangen los, maar ook anders dan dat van Serena, er zit een speldje in. En dat maakt een heel ander gezicht. Haar haren zijn stijl. En ik.. Tja, ik heb een jurkje aan met alle kleuren, daarom is mijn oogschaduw ook alle kleuren, mijn blauwe ogen staan er goed bij. Mijn bruine haren zijn los en ook stijl. Mijn jurkje is vol kleuren en begint rustig, maar daarna heel druk en bol. We pakken elkaars hand en lopen naar binnen. Het is supermooi versiert. Naomi staat op het podium, ze begint te zingen en te dansen wij wiegen rustig mee. Ik sluit mijn ogen.

'Dit is echt gezellig!' zegt Abby nog, ik glimlach. Serena is druk aan het dansen. Susan kijkt bezorgd naar haar en houdt haar vast want ze is al een paar keer gevallen.
'Ik haal wat water' zegt Susan, ze laat Serena los, ze is tenslotte niet de oppas. Serena draait rondjes
'Die heeft veel te veel gedronken. Ik heb er een of twee gehad en verder cola. Maar Serena..' zeg ik ernstig, Abby knikt, Madison is ergens met een jongen. Ik kijk zoekend om me heen, als zij ook zo dronken is.. Daar staat ze, ze ziet er fris uit en staat te zoenen met een jongen. Ik glimlach.
'Ik ook' zegt Abby, we kijken angstig naar Serena.
'Alles draait' zegt Serena terwijl ze nog bezig is met rondjes draaien.
'Duh, dat klopt als je zo rondjes draait' zeg ik tegen Abby. Serena maakt een paar rare stappen, ze grijpt haar hoofd vast, dan valt ze.
'Zwart. Ga weg!' roept ze nog.

Reageer (5)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Alphabet

    verder

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    :O snel verder :O

    pfft hee :O als ik erachter zou komen dat mn beste vriendin zulke dingen verzwijgd zou ik denkk best pissig zijn :O

    SNEL VERDER!!! <3

    1 decennium geleden
  • Escalante

    snel verder^^

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    O ow :O Dat gaat niet goed!

    en zo lief wat Dakota & Britney voor der doen ;)

    Snel weer verder!:D

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen