Hs 7
Ik word wakker en kijk om me heen voordat ik realiseer dat ik nog naast Jordan lig. Nog een ding dat altijd op slaapfeestjes is dat degene die als eerste wakker word de andere wekt... en niet zomaar. Ik loop naar de badkamer en pak een emmer. Ik vul hem en houd hem boven Jordans hoofd voordat ik hem omdraai. Jordan schiet overeind en kijkt om zich heen. "Pfff..." zucht hij als hij mij me de emmer ziet staan. "Een slaapfeestje is niet compleet zonder een emmer water," grijns ik. Jordan grijnst nu ook. "Dan zal ik ook een emmer water halen," zegt hij grijnzend en voordat ik het weet heeft hij de emmer afgepakt en staat hij hem te vullen op de badkamer. Sinds wanneer is hij zo snel? Ik wil de klink naar onder halen maar hij heeft de deur op slot gedaan. "Kom op," mompel ik tegen mezelf als ik een muntje pak en aan het schroefje van het slot begin te draaien. "Heb je het slot vast?" vraag ik. "Jep," komt van de andere kant van de deur. Ik ga dus maar weer terug op het bed zitten.
Even later gaat de deur open en staat Jordan daar met de emmer water. "Nee! Nee!" roep ik als ik opspring en rondjes begin te rennen door de kamer. Jordan komt achter me aan, met de emmer waarvan wat water over de rand spettert. Dan haalt Jordan me in en gaat hij voor me staan. "Jij wint..." zeg ik als ik mijn handen omhoog doe. Dan voel ik het ijskoude water. "Dat is koud!" gil ik. Ik ben helemaal doorweekt. Ik loop naar de badkamer en droog mijn gezicht en armen af. Mijn pyjama en haren doe ik straks wel. Ik loop terug en zie dat Jordan zijn bed overnieuw is aan het opmaken. Hij is bezig met zijn deken dus pak ik zijn kussen en trek het doorweekte kussensloop eraf. Dan pak ik een droge en doe hem eromheen. Ik leg het kussen terug en Jordan legt de deken erop. Dan wil ik gaan zitten maar Jordan trekt me terug. "Niet gaan zitten!" zegt hij. "Hoezo niet?" vraag ik met een grijns, ik snap echt wel dat hij dan overnieuw kan beginnen maar het is gewoon grappig om hem geïrriteerd te zien. "Dan word alles weer nat," zegt hij. "Dan ga ik me omkleden," zeg ik als ik het stapeltje kleren pak die ik gister heb meegenomen en mezelf opsluit in de badkamer.
Als ik me heb omgekleed en mijn haren heb gedaan maak ik de deur open. Jordan staat daar en hij was kennelijk niet klaar met omkleden want hij staat daar zonder shirt. Hij staat met zijn rug naar me toe dus hij heeft kennelijk niet door dat ik naar hem staar. "Ben ik nou zo snel of jij zo langzaam?" vraag ik dan. Hij draait zich om en trekt snel zijn shirt over zijn hoofd. "Jij moet echt eens vragen of iemand klaar is met omkleden, weet je dat?" vraagt hij lachend. "Sorry," zeg ik met een honingzoete stem. Stiekem meen ik het niet. Ik loop naar hem toe en spring op zijn rug. "Wat doe je?" vraagt Jordan als hij wankelt en we met zijn tweeën op het bed vallen. "Om je vraag te beantwoorden; jij bent gewoon te snel," zegt Jordan als hij weer opstaat. Ik ga gewoon zitten. "Ik ga mijn haren doen," zegt Jordan als hij de badkamer inloopt. Ik grijns en haal de gel uit mijn zak.
Na een tijdje hoor ik een geïrriteerde stem. "Waar is mijn gel?!?" roept Jordan. "Geen idee!" zeg ik als ik de gel op zijn bureau zet. Hij komt naar buiten en kijkt om zich heen. "Meen je dit?" vraagt hij me. "Ja!" roep ik hard. "Hoezo?" vraagt hij. "Nou, als je haren zo overeind staan... het is gewoon niet mooi," zeg ik eerlijk. "Wat is dan wel mooi?" vraagt hij. Ik loop naar hem toe en wrijf zijn haren zoals hij ze ook altijd had bij Sun Garden. "Zo zit het mooi," zeg ik als ik hem voor de spiegel duw. Hij draait de gel open. "Voor de wedstrijd moet ik mijn haren anders doen maar daarna haal ik de gel er wel weer uit," zegt hij als hij de gel in zijn haren smeert. Ik loop terug en ga op zijn bed zitten.
Even later komt hij weer naar buiten. "Hey," zegt hij. Ik schiet in de lach als ik zijn kapsel zie. "Wat is er?" vraagt hij. "Je ziet er echt uit als een alïen!" roep ik lachend. Dan hoor ik opeens een stem vanuit de speakers.
Gemini Storm naar voetbalveld 1, ik herhaal, Gemini Storm naar voetbalveld 1
"Wens me succes," zegt Jordan. "Ik ga mee!" zeg ik blij als ik achter hem aanloop.
We komen aan bij het voetbalveld en daar staat al bijna iedereen te wachten. "Arianne, wat doe jij hier?" vraagt Vader als hij me streng aankijkt. "Ik ga mee, om te kijken!" zeg ik blij. "Nee, je blijft hier, help de anderen maar met trainen," zegt hij. "Succes!" zeg ik tegen Jordan voordat ik terugloop. Dan kom ik Xavier tegen. "Waar was je?" vraagt hij meteen. "Bij Jordan," zeg ik kortaf voordat ik doorloop. "Niet weglopen, je komt maar mee naar mijn training anders volg je Jordan dalijk nog," zegt hij streng als hij mijn arm vastpakt. "Als Xavier er was zou ik meegaan maar met Xene ga ik niet mee!" zeg ik boos als ik me lostrek en wegren.
Reageer (3)
Ze zijn een jongen en een meisje van rond de 14, welke volwassene laat ze nou in één ruimte slapen?
7 jaar geledenAmber was me voor.
7 jaar geleden#Jarianne
Ik voel een ship opkomen
7 jaar geleden