Een kadoootje voor mijn lezers.
Afgelopen vrijdag 28 - 07, ben ik 28 geworden.
Nou het voelt nog steeds het zelfde, niks veranderd.
Even krakkemikkig dan ik al was...
HIER IS JULLIE VOER!!!!!!











Hieronder volgt de volledige lijst, met kroost op volgorde
We gaan een aantal jaar verder in de tijd. Een tijdsprong, noem ik het zelf.

*Zylina. N.T: Heeft een dikke bos zwart krullend haar, ze heeft heldere blauwe ogen met lange volle zwarte wimpers. Dunne zwarte wenkbrauwen en een lichtbruine huidskleur zoals haar moeder Izzy. Licht roze wangen en wanneer ze lacht krijgt ze schattige kleine kuiltjes in haar wangen. Ze heeft erg dunne lippen en deze zijn ook erg donkerrood gekleurd. Ze heeft een tenger, kleine, smal postuur.
*Larkin S.T: Heeft dunne bruine haast zwart gekleurd krullend haar, haar heldere groene ogen, gevuld met haar korte wimpers en iets te brede wenkbrauwen maken haar gezichtje af. Ze heeft een bleke huidskleur zoals haar moeder Isa, heeft een wat mollig, lang postuur.
*Juno S.T: Heeft dik donkerbruin haar, haar giftige groene ogen, omrand met dezelfde kleur wimpers, en dikke brede wenkbrauwen maken haar gezicht af. Ze heeft net als haar moeder Isa een erg bleke huidskleur. Ze is erg klein, en mollig in omvang.
*Vajèn N.T: Heeft een dikke bos rood krullend haar, ze heeft heldere groenblauwe ogen, met lange volle rode wimpers. Dunne rode wenkbrauwen en een lichtbruine huidskleur zoals haar moeder Izzy. Licht roze wangen en wanneer ze lacht krijgt ze schattige kleine kuiltjes in haar wangen. Ze heeft erg dunne lippen en deze zijn ook erg donkerrood gekleurd. Ze heeft een slank, tenger, klein, smal postuur.
*Nick V.O'C: Heeft vlassig dun lichtblond haar, zijn grijs/bruine gekleurde ogen zijn gevuld met lange volle lichtblonde wimpers. Brede donkerblonde wenkbrauwen net boven zijn ogen. Hij heeft als hij lacht in ieder wang een schattig klein kuiltje, ook worden zijn wangen snel rood, hij heeft een lichtbruin gekleurde huidskleur net zoals Rachel zijn moeder. De jongen is mollig in omvang. Is niet erg lang van postuur. eeneiige tweeling
*Mick V.O'C: Heeft vlassig dun lichtblond haar, zijn grijs/bruine gekleurde ogen zijn gevuld met lange volle lichtblonde wimpers. Brede donkerblonde wenkbrauwen net boven zijn ogen. Hij heeft als hij lacht in ieder wang een schattig klein kuiltje, ook worden zijn wangen snel rood, hij heeft een lichtbruin gekleurde huidskleur net zoals Rachel zijn moeder. De jongen is mollig in omvang. Is niet erg lang van postuur. eeneiige tweeling
*Mirre N.T: Heeft een bos dikke wit gekleurde krullen tot op haar schouders, net zoals haar moeder Izzy, heeft ze een lichtbruine huidskleur, waardoor haar witte haren nog opvallender zijn. Ze heeft twee kristalblauwe gekleurde ogen met witte smalle matchende wenkbrauwen. Licht roze wangen en wanneer ze lacht krijgt ze schattige kleine kuiltjes in haar wangen. Ze heeft erg dunne lippen en deze zijn ook erg donkerrood gekleurd. Ze heeft een tenger, smal figuur en is ook niet erg groot van stuk.
*Cherry P.O: Heeft stijl blond/rood gekleurd haar net zoals haar moeder Rosá, een bleke huidskleur zoals haar vader, ze heeft dunne blond/rood gekleurde wimpers en dikke brede matchende wenkbrauwen. Ze heeft bruin gekleurde ogen en heeft een mollig, breed figuur, ze is erg lang voor haar leeftijd. Ze heeft donkerrode volle lippen en heeft lichte flaporen.
*Ruthy S.T: Heeft dik donkerbruin haar, haar giftige groene ogen, omrand met dezelfde kleur wimpers, en dikke brede wenkbrauwen maken haar gezicht af. Ze heeft net als haar moeder Isa een erg bleke huidskleur. Ze is erg klein, en mollig in omvang. Erg grote oren, flaporen. Haar neus is schattig, klein, eerder een dop neusje.
*Eve P.O'C: Heeft stijl donkerblond, tot bruin gekleurd haar net zoals haar moeder Molly, een bleke huidskleur zoals haar vader, ze heeft dunne blond/bruin gekleurde wimpers en dikke brede matchende wenkbrauwen. Ze heeft grijs/groen gekleurde ogen en heeft een mollig, breed figuur, ze is erg lang voor haar leeftijd. Ze heeft donker roze volle lippen en heeft lichte flaporen een brede lange neus.
*Aslan S.T: Heeft zwart stekelig kort geknipt haar, zijn groenige kijkers met lange zwarte gekrulde wimpers, en dikke brede wenkbrauwen, lijken iets te groot voor zijn o zo ronde gezichtje. Zijn dunne smalle lichtrood gekleurde lippen staan iets wat krullend naar beneden. Hij heeft net als zijn moeder: Isa een erg bleke huidskleur. Is erg mollig, breed, stevig gebouwd, en is dus ook niet erg groot. Twee eiïge tweeling
*Beau S.T: Heeft donkerbruin halflang haar, zijn bruine warme kijkers zijn omrand door zijn donkerbruin gekleurde wimpers en zijn brede dikke wenkbrauwen, maken de match af. Hij heeft een ovaal gezicht, en brede licht rosé lippen, zijn oren zijn iets wat aan de grote kant, maar dat maakt het juist schattig, hij is erg dun, slank en heeft een erg fragiel lichaam. Hij is overigens net als zijn broer erg klein. Twee eiïge tweeling
*Nova P.O'C: Heeft stijl blond/bruin gekleurd haar net zoals haar moeder Molly, een bleke huidskleur zoals haar vader, ze heeft dunne blond/bruin gekleurde wimpers en smalle matchende wenkbrauwen. Ze heeft bruin gekleurde ogen en heeft een mollig, breed figuur, ze is erg lang voor haar leeftijd. Ze heeft donkerrode volle lippen en heeft een grote puntneus.
*Rory N.T: Heeft een dikke bos, rood krullende haren, net zoals zijn vader Seppe, hij heeft een lichtbruine huidskleur zoals zijn moeder Izzy en zijn vader Seppe. Hij heeft heldere blauwe ogen met volle krullende wimpers, op zijn wangen heeft hij lichte sproetjes, en als hij lacht krijgt hij schattige kuiltjes in zijn wangen. Het jongetje heeft een normale bouw, heeft een slank jongensachtig figuur en is net als zijn zussen erg klein van stuk. Hij mag dan wel totaal het evenbeeld van zijn vader Seppe zijn, toch heeft het jochie een gehele andere wil.
*Kevin P.O: Heeft donkerblond stekelig haar, zijn donkere warme huidskleur heeft hij niet van zijn moeder Rosá, nee van zijn vader Sebastiaan. Hij heeft een erg hoekig gezicht, met brede borstel wenkbrauwen, matchen met zijn haarkleur. Zijn wangen zijn wat bol en zijn voortanden zijn erg lang, hij heeft een erg grote puntneus, dat redelijk smal in omvang is, zijn oren zijn groot maar staan niet te ver van zijn hoofd af. Hij heeft een breed postuur.
*Indra P.O'C:Heeft kort ravenzwart stijl haar, ze heeft erg brede wenkbrauwen die gelijk met haar haar matchen. Ze is erg breed, mollig gebouwd en heeft ook een erg bol gezicht, mollige wangen en iets wat grote (hazen) tanden. Ze heeft een dopneus, en haar oren staan iets te ver van haar hoofd. Ze lijkt totaal niet op haar ouders, enkelt heeft ze de zwarte kleur haar van haar vader. Heeft een hele lichte huid, je zou denken dat ze geen pigment heeft.



Flynn's kroost
*Alyssa - 2006.
*Zylina - 2013.
*Larkin - 2013.
*Juno - 2014.
*Ruthy - 2016.
*Aslan - 2017.
*Beau - 2017.


Seppe's kroost
*Vajèn - 2014.
*Mirre - 2015.
*Rory - 2017.


Isa's kroost
Isa, overlijd, in 2017, tijdens haar bevalling
*Larkin - 2013.
*Juno - 2014.
*Ruthy - 2016.
*Aslan - 2017.
*Beau - 2017.


Izzy's kroost
*Zylina - 2013.
*Vajèn - 2014.
*Mirre - 2015.
*Rory - 2017.


Rachel's kroost
Rachel is overleden in 2015, tijdens haar bevalling
*Nick - 2015.
*Mick - 2015.


Bjorn's kroost
*Nick - 2015.
*Mick - 2015.
*Eve - 2016.
*Nova - 2017.


Rosá's kroost
*Cherry - 2015.
*Kevin - 2017.


Molly's kroost
*Eve - 2016.
*Nova - 2017.


Sebastiaan's kroost
*Jaimy - 2001.
*Cherry - 2015.
*Kevin - 2017.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Sarouratjex

    gefeliciteerd!!

    Woow wat een hoop kinderen het is een kinderopvang geworden

    Snel verder

    7 jaar geleden
  • Luckey

    Nog gefeliciteerd!!

    7 jaar geleden
  • Luckey

    OMG
    Ineens een hele baby boom
    Molly eigen schuld
    Arme isa (huilen)
    Weer met een tweeling!
    Meer!!!

    7 jaar geleden
  • Teal

    Oh dit overzichtje was zo handig, thanks!

    Nog gefeliciteerd!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen