Foto bij 20. Combi-Magnetron

Sup mafketels.

Er ging iets mis met de deactivering en activering van die tussendingen, sorry daarvoor :c

Je moet toch érgens beginnen, dus laat me weer even erin komen ^^

**Om het gezeur rondom bundels te vermijden, vanaf nu altijd verhaallijn eromheen. Je volgt nu dus eigenlijk het daverend interessante leven van Bert, de kunstenaar en filosoof, met in elk hoofdstuk een gedicht als snack. (Sommigen onder ons zullen alleen de gedichten lezen. Sommigen.)
Vraag me niet naar het topic te gaan, ik heb in de discussie al meer dan duidelijk gemaakt dat ik daar fel op tegen ben om talloze redenen. De hele negativiteit eromheen heeft ervoor gezorgd dat ik de hele site voor een poos links heb laten liggen, haal het vanaf nu aub niet meer naar boven.
Dit is nu een story. Dus het staat hier. En Bert is awesome.

Bert stond perplex voor het raam. Het was nog geen vijf dagen geleden dat hij dichtte over popcorn in de magnetron, en zijn gebeden waren al vervuld. Ernie kwam thuis van de Media Markt met een gloednieuwe combi-magnetron. Het was een oven én een magnetron. Net zoals Bert en Ernie een combi-vriendschap hadden. Ze waren vrienden én nog wat andere dingen. Maar niet te specifiek, of overhaast. Vooral platonisch.
Zoals gewoonlijk was Ernie lichtelijk neurotisch in het gebruik van hun nieuwe gadget, en mocht Bert eigenlijk nergens aanzitten. 'Afblijven' was de reactie op alles, als het geen 'voorzichtig' was. Uiteindelijk besloot Bert om de negatieve energie om te zetten in iets productiefs. Althans, dat was de intentie. Uiteindelijk ging hij maar gewoon het huis schoonmaken. Dat deed hij wel vaker om zijn gemengde gevoelens een plekje te geven in zijn hoofd. Schoonmaken was bewezen als een hulpmiddel tegen stress, het opruimen van middelen hielp met het opruimen van je hoofd.
Tijdens zijn werk liep Bert's hoofd leeg qua negativiteit en vol met inspiratie. En zo legde hij zijn bezigheden even neer om een gedicht te schrijven.

Wat er gebeurt als je schoonmaakt en je verveelt;
Taylor Swiffer die Grand Dreft Auto speelt

Reageer (5)

  • Moonwaves

    Yeahh

    7 jaar geleden
  • Azriel

    Blij dat je weer verder mag (flower)

    7 jaar geleden
  • ilseh95

    Bert ook met zijn woordgrapjes :p
    (not kidding, ik heb een studiegenoot Bernd die we altijd Bert noemen en hij maakt altijd woordgrappen)

    7 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    je gaat verdeeeeeeer
    _O_ (lol) _O_ (yeah) (yeah) (hoera)

    7 jaar geleden
  • Florets

    You go girl :)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen