Wolven - 6
"Caught off guard by your favorite song, I'll be dancing at a funeral."
HOOFDSTUK 5 - WOLVEN
Jenah Graye
HOOFDSTUK 5 - WOLVEN
Jenah Graye
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Geweldig!
7 jaar geledenEerst had Niall geen zin om naar de club te gaan en nu heeft hij opeens zin om te gaan dansen???
7 jaar geledenHij is zo wispelturig als maar zijn kan.
Over die 3 meiden, dat hoeft Jenah niet te pikken. Ze had best iets kunnen zeggen.
Weliswaar dat zulke meiden/fans van Niall in haar gezicht juist lief en aardig zijn maar op internet elke leugen
als warme broodjes verkopen over haar. Op internet valt het niet te controleren, vrijheid van meningsuiting, etc.
xxx
P.s. Ik ben blij dat jij het kort samenvat en geen excuses verzint. Ik mag het wel dat je gewoon eerlijk bent.
Oooh je maakt me zo blij met dit stukje! Wauw! Wat heb ik dit verhaal gemist!
7 jaar geledenArme Jenah... die andere meisjes zijn zo grof! Hopelijk zien ze nu in dat als ze dansen, ze wek degelijk vrienden zijn..
Oh, I know the feeling, ik heb mijn leerstof van de examens ook onderschat!
Heek veek succes met je examens! Hopelijk heb je er niet te veel en krijg je blok...
En goh, ik heb al een heel deel van de liedjes gehoord, maar echt nog niet allemaal... te weinig tijd...
En ik begrijp dat je niet altijd snel kunt schrijven, ik ben allang blij dat je verder schrijft!
Xxx
wauw, zo blij hea toen ik jouw naam zag staan in mijn pb lijst, ik vind gewoon dat je super mooie stukken schrijft een ik vind het niet erg dat het zo lang duurt hoor. Studie gaat voor!
7 jaar geledenMooi geschreven!!! love it!
Kiwi van Harry Styles is echt leuk! Zeker een aanrader mocht je die nog niet gehoord hebben.
Love it!
xx