ga dit weekend alle stories updaten omdat ik me verveel

[y/n]=jouw naam
[y/l/n]= jouw achternaam
[y/n/n]= jouw bijnaam

even info voor af. je zit in het 5de jaar.je bent 15,5. je beste vriend is Fred Weasley, je zit in de zelfde klas als het hem

"Miss [y/l/n], let u op" Vraagt Professor McGonagall. je schrikt op en zegt snel "ja hoor". "oké waar hebben we het nu over" vraagt Prof. McGonagall. je kijkt naar je beste vriendin Noah, die naast je zit. 'faunaten' spelt ze zonder geluid te maken. "we hebben het over faunaten, Professor" zeg je. "goed, laat je nu ook zien dat je oplet" zegt McGonagall. Noah buigt naar je toe en vraagt "waar dacht je aan. is het soms roodharig en heeft het de naam Fred Weasley". je rolt met je ogen, het was niet een goed idee om tegen Noah te zeggen dat je op Fred verliefd was. "misschien, ik wordt ook een beetje gek van al het huiswerk. waarom is het 5de jaar zo moeilijk" zucht je. Noah wilt weer reageren maar krijgt de kans niet. "Miss Smith(achternaam Noah) en Miss [y/l/n]. geef je volledige aandacht nu aan de les,of je mag gaan en hem later in komen halen met strafwerk" Zegt McGonagall. de rest van de les doe je super actief mee. na de les ga je naar de Gryffindor common room. je ziet iets op het prikbord hangen wat er nog niet hing, je loopt er naar toe en leest het.beste leerlingen, dit jaar wordt een eindejaarfeest gegeven omdat de school 1500 jaar bestaat. het wordt op zaterdag 22 juni gevierd. 1 en 2 jaars mogen tot 00:00. 3 en 4 tot 01:30 en 5,6 en 7 jaars tot 03:00. galakleding is verplicht. Wow dat is echt gaaf, ik kijk stiekem naar de hoek waar Fred, George en Leo zitten. Fred ziet je kijken en wenkt me. je loop nieuwsgierig naar hem toe. "wat is er" vraag je als je bij hem staat. "waarom werd je bij Transfiguration er bij bijna uit gezet" vraagt Fred. "oh eerst lette ik niet op en toen ging ik kletsen met No" zeg je. "waar was je aan het denken over toen je niet oplette" vraagt George. shit waarom vragen ze dit. "Oh of ik mijn O.W.Ls wel goed heb gemaakt want ik vond Potions en Transfiguration erg lastig" lieg je terwijl je lichtjes rood werd. je kan dus echt niet liegen. Fred trekt zijn wenkbrauwen op, hij geloofd het dus niet. "ik wil nog graag kletsen maar ik heb nog huiswerk voor muggle studies" zeg je en je vlucht naar je slaapzaal. je ploft op je bed en begint zachtjes te huilen. dan komt Amber je andere beste vriendin binnen. als ze je ziet huilen rent ze je naar je toe. "wat is er meisje. toch niet een jongen, want die vermoord ik" vraagt ze. "nee het is geen jongen of wel soort van. Fred zit de hele tijd in mijn gedachte en vandaag lette ik bij Transfiguration niet op en dat was Fred en George op gevallen dus ze vroegen wat er was dus ik moest liegen maar dat ik kan ik dus echt niet en ik werd rood toen heb ik snel een smoes bedacht dat ik weg kon" zeg je nog steeds in tranen. "oh [y/n/n/], volgens mij moet je het gewoon zeggen wat je voelt. want jongens zijn soms domme wezens ze hebben het bijna nooit door als een meisje hun leuk vind" zegt Amber. "denk je dat echt" vraag je. ze knikt ja. je voelt je al gelijk veel vrolijker. als het avond eten is loop je met Amber naar de grote zaal. daar heb je afgesproken met Noah. het is je beste vriendin maar ze zit in een andere afdeling, in Ravenclaw. bij de ingang zie je Noah al staan. jullie gaan met z'n 3en aan de Gryffindor tafel zitten. je kletst lekker terwijl je aan het eten bent. dan komen Fred en George tegen over jullie zitten. "hallo Dames" zeggen Fred en George. "[y/n/n] kan ik je na het eten even spreken alleen graag" vraagt Fred dan. je kijkt een beetje verbaasd maar knikt wel. na het eten gaat de rest naar de commonrooms maar Fred en jij lopen naar buiten. "wat was de echte reden dat je zo afwezig was bij Transfiguration. want die je zei lijkt totaal niet op jou want je bent echt super goed in Potions" zegt Fred. chips Fred kent je echt te goed. "nou ehm ik vind een jongen leuk, echt leuk" zeg je blozend. "oh wie is het. ken ik hem" zegt Fred. hij klinkt een beetje teleurgesteld. "ja je kent hem, heel goed zelfs. hij is erg aardig en heeft een tweelingbroer en ik kan alles tegen hem zeggen" zeg je nu heel erg blozend. ik denk dat hij het nu wel door heeft. "is het George want dat is de enige persoon die aardig is en een tweeling is tenzij hij niet in Gryffindor zit" zegt Fred. "ja hij zit in Gryffindor maar het is niet George. nog 1 tip hij staat nu voor me en is mijn beste vriend" zeg je. het blijft een tijdje stil "wacht, ben ik het" zegt Fred na een tijdje. je knikt. een glimlach komt bij Fred op zijn gezicht. "nou dan moet ik je ook iets zeggen. ik ben ook verliefd op een mooi lief meisje. ze kent me als geen ander. en ze staat nu voor me" Fred zegt het laatste heel zacht. je wil teleurgesteld reageren als je bedenkt wat hij echt zei. "dus je bent ook op mij" vraag je twijfelend. Fred antwoord niet maar drukt zacht zijn lippen op de jouwe. je gaat mee met de kus. Fred laat langzaam weer los. " ja ik ben ook op jou. maar ik heb nog 1 vraag" zegt hij. "stel maar" zeg je lachend "[y/n] [y/l/n] zou je mijn meisje willen zijn" zegt Fred. "natuurlijk" zeg je en je geeft hem een kus op z'n wang. "Wil je me mij naar het eindejaars feest" zegt Fred. je geeft hem een kus als antwoord. "dat is dus een ja" zegt Fred Lachend. je knikt en hij geeft je nog een lange kus.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen