O21
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ugh. Ik houd absoluut niet van dit soort afscheidsmomenten. Laten we hopen dat het lot hen snel weer zal laten herenigen.
7 jaar geledenOh wauw, opnieuw prachtig geschreven.
7 jaar geledenHet breekt m'n hart toch wel een beetje dat ze niet samen kunnen blijven.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe het nu verder zal lopen, maar neem je tijd.
x
Oh nee nee nee neee!!!!!! Ze mogen geen afscheid nemen !!!! :'(
7 jaar geledenDit is zo'n mooi en realistisch verhaal! Wow!
En je schrijft bovendien nog eens heerlijk ook!
Ik hoop dat ze elkaar snel gaan terugzien!
Ik wil gerust proeflezen zijn, als je wil! (Ik weet niet of ik je een pb moet sturen of?) Maar ik zeg het al, tijdens het schooljaar heb ik niet immens veel tijd...
En die reacties verdien je echt!
Xxx
Oh damn, hier kreeg ik toch wel even tranen van in m'n ogen. Jezus.
7 jaar geledenNaaawh ik wil niet dat ze afscheid nemen ☹️
7 jaar geleden