Your world is my world. (Justin Bieber) 26
Okee diie foto!
Justin POV:
Ik werd wakker en zag dat Valerie al weg was en Christian lag nog te pitten. Ik keek op mijn wekker het was 7 uur. Om kwart over 8 begon de school. Moeilijk stond ik op. Valerie kwam net de kamer binnen en keek lachend naar hoe ik moeilijk uit bed kwam. Ik stopt mijn hoofd in mijn kussen en zuchtte. Opeens sprong Valerie op het bed en duwde mij uit bed. Ze duwde Christian ook die opeens klaar wakker was. Ik keek Valerie geërgerd aan. Ze lachte `Kom op! Wakker worden!’ Lachte ze. Ik zuchtte hoe kon ze ooit zo wakker zijn! Toen ik en Christian aangekleed waren gingen we eten en naar school.
TIJDSPRONG HET IS NU VRIJDAG MIDDAG.
Valerie POV:
Het is vrijdag middag en de hele week was wel een beetje saai. Ik heb wel de zus van Christian Caitlin ontmoet zei is nu wel 1 van mijn beste vriendinnen. Ik loop samen met Justin en Christian door de gang naar het gymlokaal. We hadden nu gym. Helaas hadden we maar 1 keer in de week gym. Dit was dus mijn eerste keer gym. Toen ik was omgekleed en samen met Justin de gymzaal inliep zag ik dat we gingen voetballen. Sommige meisjes keken vrolijk en andere verveeld. `Zoo vandaag gaan we lekker voerballen want we hebben binnenkort weer een scholen toernooi. Dus Justin en Mandy mogen teams kiezen.’ Zei hij. Justin en Mandy gingen naar voren en kozen teams. Ik zat samen met nog 2 andere meisjes. `Volgens mij gaan jullie verliezen met haar!’ zei Mandy geïrriteerd. Justin ik en Christian keken elkaar grijnzend aan. We begonnen met voetballen en toen ik de bal kreeg en een trucje deed daarna scoorde keek mady me vies aan. En ik keek haar grijnzend aan. Uiteindelijk hadden wij gewonen en was Mandy helmaal boos geworden op mij omdat ik voor de zoveelste keer scoorden. Ik liep samen met Justin de school uit. Opeens bedacht ik me iets. `HET IS WEEEKEND!’ Gilde ik. En ik draaide een rondje. Mensen keken me dom aan maar ik stak lekker mijn tong uit. We liepen samen naar de fietsen. Ik zag een briefje op mijn fiets: Helaas je kan niet naar huis. Omdat je stoer moest doen met het voetballen. Stond erop. Ik zuchtte en keek naar mijn fiets de banden waren helemaal lek. `Justin? Mag ik bij jou achterop?’ vroeg ik. Ik liet hem het briefje zien. `Tuurlijk!’ zegt hij.
Justin POV:
We fietsen langs de sloot waar ik en Christian ooit een keer zin zijn gefietst. Ik en Christian kijken elkaar lachend aan. Christian geeft me een box tegen m`n schouder (Vriendschappelijk) waardoor ik mijn evenwicht verlies.
Reageer (4)
valle valle valle
1 decennium geledenmaak me geeekkkk
xxx
niet in de sloot vallen!!
1 decennium geledengeeeeeniaal
en en en...
snel verder(H)
Vallee!! xpverderr
1 decennium geledenoo nee hij valte toch niet in de sloot maarja gaa vederrr
1 decennium geleden