Foto bij #2 School

Ik liep naar boven, met mijn vader Charlie achter mij met mijn tas. 'Nou dit is hem dan.' Mompelde Charlie. 'Ik ben hier vaker geweest, hoor.' Glimlachde ik. 'Dat is waar. Nouja... Succes.' Hij glimlachde kort, en draaide zich om de kamer uit. Mijn moeder en Phil zouden de hele tijd gekeken hebben hoe ik alles uitpakten. Maar veel tijd heb ik eigenlijk niet, ik moet zo naar school. 'Tring! Tring!' De bel ging, en nieuwschierig liep ik naar beneden. 'Jake!' Ik knuffelde hem. 'Ik heb je gemist, Bells!' Een grote grijns verscheen op zijn gezicht. 'Bella, je moet naar school.' Bromde mijn vader. 'Ga je ook mee?' Vroeg ik enthousiast. 'Ik ga naar school in het reservaat.' Hij knikte kort. 'Oke, jammer het zou leuk zijn als ik al iemand zou kennen. Maar ik moet nu gaan.' Glimlachde ik kort. 'Is goed, ik zie je later Bella.' Hij gaf me nog een stevige knuffel, en verdween de woonkamer in. Ik pakte mijn tas, en de autosleutels en liep naar buiten. Ik deed de deur achter me dicht, en haalde de auto van het slot. Ik stapte in en schrok van de herrie die de auto zo plotseling maakte. Ik lachte om mezelf en reed naar school. Ik parkeerde mijn auto, en iedereen keek op. Blozend stapte ik uit de auto, waarbij ik zowat onderuit ging. Ik deed de portier achter me dicht, en deed de auto opslot. Mensen staarden mij aan, en blozend liep ik de school in. 'Isabella Swan?' De bruinharige vrouw keek mij achter haar bril aan. 'Ja.' Mompelde ik wat ongemakkelijk. 'Hier je rooster, en de plattegrond. Veel plezier!' 'Uhm, ja dankje.' Stammelde ik. Alsof ik die plattegrond nodig zou hebben. Ik draaide me om, en keek nieuwschierig op de plattegrond. 'Engels.' Mompelde ik. Ik volgde de weg naar Engels, en klopte een keer op de deur en deed de deur open. 'Isabella Swan! De dochter van de Chef Swan.' Riep de lerares enthousiast. Ik hoorde wat gegniffel van achterin komen, en ik schaamde me dood. 'Bella.' Verbeterde ik haar. 'Ga maar daar achterin zitten.' Ik zat naast niemand, maar dat vond ik niet erg. Een man met donkerharig haar stapte het lokaal binnen. 'Juffrouw Anderson, er is iemand voor u.' Zei de man. 'Kinderen, ik ben zo terug!' Ze liep het lokaal uit, en meteen draaiden alle hoofden zich naar mij. Een jongen met blondharig haar kwam naar me toelopen. 'Isabella Swan, toch?' Vroeg hij. 'Bella.' Verbeterde ik hem. Hij trok een wenkbrauw omhoog, maar herstelde zich weer. 'Mike. Mike Newton.' Hij glimlachde. 'Hoi Mike.' Glimlachde ik. 'Inderdaad.' Hij lachte, maar de deur zwaaide open en de lerares verscheen in de deuropening. Ik luisterde maar half mee, en staarde naar buiten. 'TRING!' De bel ging overduidelijk en ik liep naar mijn volgende les Wiskunde. 'Hallo Isabella Swan, welkom.' Het was een jonge man, en erg aardig. 'Ga maar achterin bij mevrouw Cullen zitten.' Hij knikte met zijn hoofd naar een meisje met zwart haar. 'Alice.' Mompelde ze glimlachend toen ik bij haar kwam zitten. 'Bella.' Glimlachde ik terug.

Reageer (2)

  • IamLOVE

    Alice!! i love alice she is the best!!

    1 decennium geleden
  • Arwen

    Aliceee. :Y)
    Leuk geschreven. Snel verder gaan. ^^
    Twilight stories werken verslavend op mij. :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen