het was vakantie en wij gingen 2 weken naar Frankrijk, super gezellig dacht ik tot dat...

We waren eindelijk op de camping Le Moulin aangekomen, na 2 uren in de bloedhete auto te zitten, aangekomen. We zochten onze zwemspullen en gingen naar het zwembad, meteen kreeg ik daar een vriendin Floortje, ze was super aardig we spraken elke dag met elkaar of tot dat......

er nog iemand bij kwam Celeste, en nog iemand Lars en ofcourse nog iemand Amber. Dus we waren met z'n 5en, daarna omdat ik de jongste was begonnen ze me te pesten, al mijn geheimen gebruikte ze tegen ze, mijn vertrouwen in hun was ineens FOETSIE. Ik werd al 2 jaar gepest, ik zou na de vakantie naar de middelbare gaan eindelijk af van dat gepest, maar NEE ik had het fout. Op vakantie werd ik ook gepest.

Ik dacht: wat is mijn zin nog in het leven??
Ik dacht zelfs aan zelfmoord, maar ik was verliefd op een jongen uit mijn klas Tom. Ik was zo happy dat ik mezelf niet had vermoord.
Alleen omdat ik verliefd was, dus eigelijk heb ik mijn leven nog aan hem te danken.

Nu heb ik verkering met Tom, maar we praten amper tegen elkaar, dat komt omdat ik veel te verlegen ben... STOMME IK........ Maar goed
I<3 TOM...


xxxxxx
Immmie

PS. DIT IS WAAR GEBEURT
PPS. IK HEB DE NAMEN VERANDERT(H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen