Foto bij hooftstuk 21

^^^^ Links is Sasha en rechts is Lisa.

dat vorige stuk moest ik trouwens herschrijven, maar het viel wel mee, ff een zinnetje aanpassen

is het nog leuk???
xoxo

info over Sasha:
Naam: Sasha
Leeftijd: 19 jaar(2jaar ouder dan Lisa)
gedrag: Vrolijk, aardig, houd van gek doen, stoer.
uiterlijk: houd van emo, maar is ze niet. lijkt op Lisa.



“Maar hoe ken je ze dan?” vroeg Sasha toen ze weer normaal kon praten.
“Echt, dat leg ik je allemaal nog eens uit, maar het is zo’n lang verhaal.” Zei Lisa.
“Oké.” Zei Sasha.
Ze kletsten nog een tijdje, het was heel gezellig en Sasha voelde zich helemaal op haar gemak bij Joe, Nick, Kevin en Lisa.
“Blijf je eten?” vroeg Denise aan Sasha.
“Kan dat? Ik wil jullie niet tot last zijn hoor.” Zei Sasha.
“Ja hoor dat kan, je bent ons helemaal niet tot last.” Zei denise.
“Oké is goed ik blijf wel eten.” Zei Sasha.
“Lies, kan ik je even alleen spreken?” vroeg Sasha aan Lisa.
“Oké is goed, kom maar even mee naar boven.” Zei Lisa.
Ze liepen met z’n tweeën naar boven.
“Wat is er?” vroeg Lisa een beetje bezorgt.
“Ik wil misschien met mijn Studie stoppen.” Zei Sasha heel serieus.
“Echt? Maar waarom?” vroeg Lisa die verbaasd was.
“Ik vind er niets aan, m’n moeder weet het ook al, die vind het goed, maar ik wil in Amerika blijven.” Zei Sasha.
“Hoezo zeg je het dan tegen mij?” vroeg Lisa.
“Nou, je bent mijn beste vriendin, maar ik weet niet wat ik moet doen.” Zei Sasha.
“Als je in Amerika wil blijven kan je hier toch een huis zoeken.” zei Lisa.
“Ja, dat weet ik, maar ik weet niet of ik wel alleen in een huis wil wonen, omdat alle huizen zo groot zijn hier.” Zei Sasha.
Lisa was even stil, ze wist niet meer wat ze moest zeggen.
“Anders praten we hier later wel verder over, dan kan ik nog wat bedenken.” Zei Lisa.
Ze liepen weer naar beneden waar inmiddels het eten op tafel stond.
“Zal ik ze even roepen?” vroeg Lisa.
“Graag.” Zei Denise.
Lisa liep naar de woonkamer.“Jongens we gaan eten.” Zei Lisa en ze liep weer naar de keuken en ging op een stoel zitten.
Iedereen kwam aan tafel zitten en begon ze eten.
Toen ze klaar waren ruimde Lisa en Sasha de tafel af en zette ze alles in de vaatwasser.
Ze gingen naar de woonkamer waar Joe, Nick en Kevin Mario Kart Wii aan het doen waren.
“Leuk! Kunnen wij meedoen?” vroeg Sasha toen ze zag wat ze aan het doen waren.
De jongens reageerden niet.
“Dat doen ze altijd als ze met een spel bezig zijn.” Zei Lisa lachend en ze zette het spel op pauze.
“Hé, ik was net aan het winnen!” riep Joe met een zielig gezicht.
“Ahh.” Zei Sasha lachend.
“Ze vroeg iets aan jullie.” Zei Lisa en ze wees naar Sasha.
“Oh, sorry wat zei je?” vroeg Joe.
“Kunnen wij ook meedoen?” vroeg Sasha nu voor de 2e keer.
“Ja.” Zei Joe.
“En Lisa kan ook meedoen als ze wil, want ik ga naar Daniëlle.” Zei Kevin.
Ze startte het spel opnieuw op en begonnen een race.
“Team of Solo?” vroeg Joe.
“Team.” Zeiden Lisa en Sasha tegelijk.
Joe en Nick gingen in een team en Lisa en Sasha gingen in een team.
Lisa en Sasha waren steeds eerste en tweede maar toen de derde ronde begon waren Joe en Nick degene die eerste en tweede lagen, Lisa en Sasha waren toen elfde en twaalfde.
“Haha, de meiden hebben verloren, de meiden hebben verloren!” riep Joe! En hij rende blij door de kamer.
Sasha kon niet meer stoppen met lachen en het was zo’n raar gezicht dat Lisa ook niet mee bijkwam van het lachen.
Omdat het al laat was toen ze stopten met spelen bleef Sasha slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen