Hooftstuk 19
xoxo
PS. oepss!!!!! ik moet een heel stuk herschrijven
Na de pauze gingen ze weer verder met de vergadering.
“Wie vind het goed om 2 concerten te doen in bepaalde plaatsen van Europa?” vroeg Kevin Sr.
Meer als de helft stak zijn hand op.
“Oké dan doen we het zo, in het begin doen we bijna over al Europa een concert en op het einde nog maar op een paar plaatsen.” Zei Kevin Sr.
Ze vonden het allemaal goed.
Daarna gingen ze verder met de datums.
Ze waren al bijna de hele dag bezig.
Toen ze klaar waren met de datums gingen ze mailen naar concerthallen in de plaatsen om een datum te regelen.
Toen gingen ze overleggen over het podium, er waren wat ontwerpen gemaakt.
“Een rond podium hebben we bij de vorige tour ook gedaan, maar het is wel voor alle fans leuk, want iedereen heeft goed zicht.”Zei Nick.
“Dan doen jullie nu toch een vierkante en die zetten jullie dan in het midden.” Zei Lisa uit het niets want ze was bijna de hele middag stil geweest.
Ze vonden het een goed idee, er moest alleen nog wel een ontwerp gemaakt worden.
Lisa ging helpen met het ontwerp voor het podium.
“Zo, ik wist niet dat jij zo goed kon tekenen.” Zei Denise tegen Lisa.
Lisa lachte even en ging toen weer verder met tekenen.
Toen ze klaar was liet ze het zien, iedereen was onder de indruk.
Om negen uur waren ze begonnen met vergaderen en om vier uur waren ze klaar.
“Zullen we nog even naar de studio gaan om wat liedjes op te nemen?” vroeg Kevin.
“Is goed.” Zeiden ze tegelijk, waardoor ze voor de zoveelste keer moesten lachen die dag,
Ze reden naar de studio.
Joe, Nick en Kevin gingen wat liedjes opnemen.
Lisa stond te kijken en te luisteren met John, de producer.
Ze kenden elkaar al van Nick’s band, The Administration, en hij heeft ook geholpen met haar eerste album.
“Zou jij ook een album willen opnemen?” vroeg John aan Lisa.
“Eigenlijk wel, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken voor de wereld tour.”zei Lisa.
“Natuurlijk gaat dat nog, als je het echt wilt kun je in een week klaar zijn.” Zei John.
Het was verder stil, nou ja, ze hoorden alleen het liedje wat Joe, Nick en Kevin aan het opnemen waren.
Lisa liep de studio uit naar een andere kamer in het gebouw, ze pakte haar kladblok waar ze haar songteksten opschreef en begon te zingen.
Er kwam een man de kamer in.
Lisa stopte met zingen.
“Was jij net aan het zingen?” vroeg de man.
“Eh, ja.” Zei Lisa verlegen.
“Hoe kom je hier eigenlijk?” vroeg hij.
“Ik ben mee met de Jonas Brothers, ze zijn nu wat liedjes aan het opnemen.” Zei Lisa.
“Oh oké, ik ben Robbert, een producer.” Zei hij.
“Ben jij zangeres?” vroeg Robbert.
“Ja, ik heb een jaar geleden een album opgenomen bij Hollywood Records, maar ik heb nog niet vaak opgetreden.” Zei Lisa.
“Wil je nog een album opnemen?” vroeg Robbert.
“Ja eigenlijk wel, maar Joe, Nick en Kevin gaan me daarmee helpen, dus dat gaan nu niet.” Zei Lisa.
“Oké, kan ik je verder ergens mee helpen?” vroeg Robbert.
“Nee eigenlijk niet ik ben even wat songteksten aan het doornemen misschien ga ik straks nog iets opnemen.” Zei Lisa.
“Maar ik ga weer, dag.” Zei Lisa.
Ze liep weer naar de studio.
“John zou ik straks nog een paar liedjes kunnen opnemen?” vroeg Lisa.
“Ik denk dat daar nog wel tijd voor is.” Zei hij.
“Oké.” Zei Lisa.
Joe, Nick en Kevin waren klaar met opnemen en kwamen luisteren naar wat ze net opgenomen hadden.
“Cool!” zei Joe.
“Willen jullie mij zo helpen met een paar liedjes opnemen?” vroeg Lisa.
“Natuurlijk willen we dat, toch?” zei Kevin.
“Ja hoor.” Zei Nick en Joe knikte.
Ze bestroken wat dingen en toen begonnen ze met opnemen.
Ze hadden een paar liedjes opgenomen en om acht uur gingen ze weer naar huis.
Er zijn nog geen reacties.