(no subject)
Heey lezers, sorry dat het verhaal zo traag op gang komt maar de volgende delen zullen veel sneller gaan. Jullie moesten toch iets van de achtergrond kennen ;p Blijf zeker verder lezen en laat ook een reactie of tip achter!
Noa
"Goede morgen Lara." zegt haar moeder wanneer Lara slaperig de trap komt afgewandeld. Lara knikt en gaat aan de tafel zitten. "Ik zei het toch!" Roept haar kleine broertje. "Ze heeft tot midden in de nacht tv gekeken!" "Ach hou je mond toch, het was de laatste nacht voor ik 16 werd. dat wilt toch niemand missen." Vertelt ze, "Trouwens hoe kan jij dat weten? jij hoort dan toch te slapen? Of niet klikspaan?" Haar broertje schud zijn hoofd en loopt van tafel weg. Lara haar moeder zucht: "Wout! kom nu toch terug! En jij Lara,zwijg maar voorlopig. Jij moet het toch al wel beter weten!"
Lara gaapt en neemt een kom ontbijtgranen. Ze eet hem rustig op en smeert tussendoor haar boterhammen voor school. Wout, die ondertussen weer aan tafel is komen zitten, kliedert de boel onder. Lara kijkt verafschuwend toe. Als ze klaar is met eten gaat ze weer de trap op, naar haar kamer. Haar kamer is van haar oudere broer geweest maar hij zit nu op het Unief. Lara mist hem wel, hij was haar vriend en haar steun. Natuurlijk heeft Lara ook vrienden op school maar haar beste vriend blijft toch altijd haar broer.
Lara loopt de badkamer in en kleed zich uit. Ze laat de douche warm lopen terwijl zei haar tanden poetst. Tijdens het tandenpoetsen kijkt ze naar zich zelf in de spiegel, ze is best mooi. Ze heeft Lange krullende blonde haren en betoverende blauwe ogen plus ze heeft een heel mooi lichaam met een prachtige D-cup, Ze is best tevreden met zichzelf. Ze spoelt haar mond en stapt onder de douche en laat de warme stralen over haar lichaam heen glijden.
Iets later is ze weer in haar kamer. Ze kiest haar kleren, een geruit hemd en een jeans broek met gaten aan de knieën, en doet ze aan. Lara borstelt haar haren en doet ze in een staart. Ze doet nog snel een beetje mascara op en neemt haar boekentas. Ze holt naar haar fiets en rijd zo snel mogelijk naar school.
Op school aangekomen springt Lara van haar fiets af en zet ze in de rekken. De bel is al lang gegaan, ze is te laat.
Hijgend komt ze in de klas aan; "Sorry meneer...Ik heb...me overslapen..." Liegt ze. Ze heeft eigenlijk gewoon te lang gedoucht. "Het is al goed Lara, Ga maar zitten." Zegt meneer Verpoorten. Gelukkig is hij één van de aardigste en begrip volste leraren van de school. Lara gaat zitten op de enige plaats die nog over is, langs Bert, of beter gezegd 'de jongen die altijd stinkt'.
Lara ploft neer en neemt haar boeken. "Goed" Zegt meneer Verpoorten, "Dan kunnen we nu verder met de les"
Na een uur gaat de bel eindelijk. Lara staat op en loopt het klas lokaal uit met haar beste vriendin Chelsea.
"Gefeliciteerd!" Roept Chelsea vrolijk uit, "Jij krijgt straks je cadeau. Ga je trakteren?" Lara zucht; "helemaal vergeten...Ik ga rond de middag het wel thuis halen." Chelsea knikt en samen gaan ze naar het volgende uur.
Reageer (1)
Gelukkig is het een aardige leerkracht!
7 jaar geleden