Wat hebben jullie geluk!!!... dat mijn internet eruit lag!!!
ik heb heel hard verzonnen, en ik heb weer een stuk geschreven(toen ik nog internet had) maar ik kon het er daarnet niet opzetten, want ik had geen internet
leuk voor jullie.. want toen heb ik heel wat stukken geschreven die ik er nu allemaal op ga zetten!
maar ik wil wel weer reacties!!!!
xoxo

Het was inmiddels een paar maanden later, Casey was weer naar haar ouders en Joe, Nick en Kevin gingen van alles regelen voor een 2e wereldtour.
Ze waren met alle managers en andere mensen die meehelpen met touren.
“Waar we het vandaag over moeten hebben zijn de datums en de plaatsen.” Zei Kevin Sr.
“We moeten wat plaatsen weten waar het mogelijk is om een concert te geven, dan de datums.” Zei Kevin Sr.
Lisa was er ook bij.
“Maar is het niet verstandiger om eerst een voorprogramma te regelen?” vroeg Lisa fluisterend aan Nick.
“Pa, Lisa wil iets zeggen.” Zei Nick.
Het was stil en iedereen keek naar Lisa waardoor ze begon te blozen.
“Nou… is het niet beter om eerst iemand voor het voorprogramma te regelen? Want anders moet je meerdere mensen zoeken voor een voorprogramma, omdat ze soms niet kunnen.” Zei Lisa verlegen.
“Hmm, dat is inderdaad een goed idee, wie is het daar mee eens?” vroeg Kevin Sr.
Iedereen bij de vergadering was, was het er mee eens.
“Ik vind dat Lisa het voorprogramma wel kan doen.” Zei Kevin.
“Dan moet Lisa dat wel willen.” Zei Kevin Sr.
Iedereen keek Lisa aan, die was aan het denken.
“Oké ik wil het wel doen.” Zei Lisa.
“Dat is dan geregeld.”zei Denise lachend.
“Dan gaan we nu verder met de datums.” Zei Kevin Sr.
“Kan je niet beter de plaatsen eerst doen?” vroeg Denise.
“Ja inderdaad, de plaatsen.” Zei Kevin Sr.
“Waar willen jullie sowieso optreden?” vroeg Denise.
Ehm… in Rotterdam, Antwerpen…” zei Joe.
Ze dachten allemaal even na.
“Wil jij nog ergens optreden?” vroeg Nick aan Lisa.
“Nee, eigenlijk is er geen ‘speciale’ plaats waar ik wil optreden.”zei ze.
“Het is misschien nu wel een leuk idee om in Europa te beginnen.” Zei Joe.
“En dan weer te eindigen in Europa.” Zei Lisa zachtjes dat alleen Joe en Kevin het konden horen.
“En, dat zei Lisa net, om dan weer in Europa te eindigen.” Zei Kevin
Lisa begon te blozen.
“Nou kijk… Europa heeft ook heel veel fans, maar omdat alle ‘tienersterren’ in Amerika wonen word Europa een beetje achtergehouden.” Zei Lisa verlegen.
“Daar heeft ze wel gelijk in.” Zei één van de managers.
“Oké we nemen even pauze en denken erover na, na de pauze gaan we er verder over praten.” Zei Kevin Sr.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen