Foto bij Chapter 8: Agent Braveheart and the terror of the Teddy Bear

Na een paar maanden in spanning te hebben moeten afwachten is er nu eindelijk een nieuw Hoofdstuk. Geniet ervan en probeer alle verwijzingen te spotten!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    Okaysies here I go:

    'Ja, dat krijg je soms met mensen die te fabulous zijn voor woorden.’ Zeg ik terwijl ik met mijn hand denkbeeldig mijn haren weg sla.


    *markiplier voice* Bitch, I'm fabulous!!

    Clint, stop shooting me with tranquilizer arrows!’ klaag ik hardop.


    Clint turned into Euros.

    Er klinken voor een keer even geen sirenes in New York. ‘Gebeurt niet vaak’ fluister ik tegen niemand in het bijzonder.


    Impossible. Plot twist: dit is niet NY. We zijn in een alternate universe... Of het is allemaal een droom.

    Jij dickhead! Jij Plonker! Dit is allemaal jouw doen.’


    Wat is een plonker?

    WAAROM LIGT ER EEN LIJK IN HET BADKUIP?!?!’


    *sherlock voice* TIME FOR MURDER

    En deze puppy’s lagen in een doos, achtergelaten. Die kon ik daar toch niet laten liggen?


    Clint is a smoll cinnamon roll. Too pure for this world. Also DOGGOS.

    You’re a drama queen.’ Roep ik naar hem.


    Also Sherlock much. And same tho.

    In de kast was geen regenjas te vinden. Logisch ook als het al sinds je hier bent niet meer heeft geregend.


    Mi madre heeft mij anders zeer goed opgevoed. Altijd een regenjas paraat hebben. What a travesty.

    Heb je toevallig een paraplu te leen, Sarah?’ vraag ik aan de receptioniste. Ze knikt en bukt om iets, ik hoop een paraplu, op te pakken. En ja gelukkig kwam ze weer naar boven met een paraplu. Ik zou een beetje bang woorden als ze met iets anders naar boven kwam.


    Sarah Jane? Sorry ik vond dit deel gewoon heel grappig. En wat zou dat andere dan kunnen zijn? Een pupper??

    Fury zou echt heel modieus eruit zien met een paraplu bedenk ik me lachend.


    Had Fury niet een keer een paraplu? In ieder geval kan ik me wel voorstellen hoe dat er dan uit moet zien in combinatie met zijn zwarte lange wuivende jas: heel dramatisch maar vooral ook zeer badass. Applaus.

    Dan nog maar een paar meter met deze rot tassen sjouwen door de klote regen.’ Zucht ik.


    Beter dat Steve die 'klote' niet hoorde. Language!!

    Of het moet een oud omaatje zijn geweest die sloom is, maar ervan uitgaand dat zo ongeveer iedereen hier nauwelijks tot geen familie heeft is dat niet echt een optie.


    Dit is eigenlijk best wel sad. Waarom moest je me hieraan herinneren?

    FIDDLESTICKS! By Trump’s hair Celeste, did you have to scare me like that?’


    Impossible. Trump doesn't have hair. En betekent dit dat Trump dan ook hierin bestaat? Jee. Denk je dat je een keer van hem af bent, niet dus!

    Clint, kan je alsjeblieft dat, ahum, implement van oorlog uit mijn gezicht kunnen verwijderen?’


    Betekent dit dat Celeste een pacifist is? Nice & same.

    ‘Ze zouden me een bijnaam moeten geven met bloedneus ofzo’ mompel ik zachtjes tegen mezelf.


    Het ironische hierachter is dat ik nog nooit in mijn leven een bloedneus heb gehad.

    Niemand haat mij Celeste.’ Antwoord hij met een glimlach die ik heel graag van zijn gezicht wil afslaan. ‘Dude, als we iedereen zouden vermoorden die jou haat zou dat niet een moord zijn maar het einde van de mensheid.’


    Zou anders wel een heel stuk beter zijn. Oh sorry, dat was Lynn die aan het praten was.

    Zoals gewoonlijk weer een geniaal hoofdstuk. Die omineuze teddy bear verontrust mij wel een beetje. What will happen next? Wie is die dooie dude? Wat komt er terecht van het dierentuin diefstal plan? Wat gebeurt er met de DOGGOS??? Waarom werden er ook al weer camera's geïnstalleerd? En wie is die gast die zoveel kilometer naar het noorden aan het bevriezen is? *dramatische muziek* Much questions very little time. Thanks a lot mate.

    EDIT: het is nu na 12en dus dat betekent dat ik nog een kudo kan geven! Zie je wel, ik heb dit fantastisch gepland.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen