Image and video hosting by TinyPic" alt="Foto bij Chapter 7: Singing demon drivers and Spooky returns" style="max-width:100%; display:inline;" />

Ja hoor, daar is hij dan. Het nieuwe hoofdstuk. 2 maanden nadat hij eigenlijk geüpload had moeten worden, namelijk op je verjaardag. Maar goed iedereen heeft wel eens last van een langdurige Writer's Block. Enjoy!

Geniet ervan!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    ‘Nee, ik moet kijken of je geen hersenschudding of iets anders hebt wat je gezondheid in gevaar kan brengen.’ ‘Of die van ons’ giechelt Tony.


    Tony giechelt?! Hij is nu met twee plekken omhoog opgeschoven in mijn adorkable heroes lijst.

    Nog geen twee seconden later hoor ik Clint uitbundig zingen op de muziek van Ghost Riders. Wat hij zingt klinkt als volgt: [insert song]


    Stuur Clint naar de Voice toe. Trouwens, de lyrics heb je best wel goed geschreven. Ik heb gelijk de neiging om fanart van die demon drivers te maken. '

    “This door is alarmed”. ‘Okay, what startled it?’ Fluister ik zachtjes.


    Is dit een quote ergens van dat ik niet doorheb?

    ‘Gibbs, Mulder, Captain Jack Harkness, Malcolm Reynolds, Sherlock Holmes, John Reese, Cast…’ ‘Okay, I get it.’


    Captain Jack Harkness crush met 80% toegenomen.

    ‘En nu mijn vragen beantwoorden, Mulder, anders zorg ik ervoor dat je nooit een echte alien ontmoet.’ Zijn ogen worden groot. ‘Ze bestaan echt?’ Fluistert hij terug.


    MULDER.
    En trouwens ik was ook van plan om iets met hem en aliens in AH te doen ahum ahum.

    ‘Waar is die idioot nou weer naar toe?’ mompelt Sam.


    Indeed. Where Dean at bruhh??

    ‘Accio Donut’, maar helaas. Er kwam geen donut tevoorschijn uit de zak. ‘Dammit. Nou goed, het was het proberen waard.’ Grinnik ik terwijl ik me half verslik in een slok chocomel.


    Natuurlijk Dummy je hebt een wand nodig. Dat verslikken in chocomelk is trouwens wel een aantal keer gebeurd bij mij.

    ‘Denk je dat ze echt bestaan?’ Hoor ik Clint vragen. ‘De goden?’.


    Yeah bruh they alive and kicking and being annoying AF.

    ‘Als je denkt dat ik de missie zou stoppen voor een zak met koekjes, heb je… Helemaal gelijk. En nu, geef me de koekjes!’ roep ik naar hem, waarnaar ik mijn hele gewicht op hem af lanceer.


    *duimt dat het chocolate chip cookies zijn want anders is het niet waard*

    “Why is there unicorn blood on our shopping list?”


    Dit is gewoon geniaal en erg Tumblr-like.

    ‘Shit, they spotted us. Snel doe je Obama masker op.


    ?? Waar komt Obama vandaan??

    'Oh en nog even een random vraag. Wie wilt me helpen een hippo te stelen?'


    Nogmaals: Why??

    Halverwege mijn route naar de trappen flikker ik over een teddy bear
    [...]
    Halverwege het trappenhuis kijk ik naar mijn rechterhand, degene die ik niet tegen mijn neus gedrukt houd. Maar waar mijn hand hoort te zitten zie ik een teddy bear. Heb ik dit ding serieus meegenomen.


    Plothole: Waar is die teddy bear uiteindelijk gebleven? Ik vind het leuk om me voor te stellen dat Cellie die gewoon in haar broekzak heeft gepropt. Ik ben wel een fond om teddy bears (en elke andere knuffel) dus oh wee als ze die heeft weg geflikkerd.

    Overall: heel geniaal allemaal! Def worth the 3 month wait. En nu ga je verder schrijven ik wil weten hoe het afloopt met de hippo.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen