Stefan
Er is een jongen bij mij op mijn werk. Hij is 23 jaar en heeft bruin haar. Hij heeft een relatie met een ander iemand van het werk, met wie ik het heel goed kan vinden. Ook met hem heb ik uiteraard een goede band. We kunnen altijd dollen en zij is gelukkig ook geen jaloers type. Maar nu had ik laatst een gekke droom over hem en het gaf me zo een echt gevoel, dat ik niet zo goed weet wat ik ervan moet denken.
Ik deze droom waren we op het werk. Hij was dingen aan het regelen en vroeg of ik even mee wilde naar beneden toe omdat hij niet alles alleen kom dragen. Ik liep mee en zat nogal aan hem om lekker te plagen zoals ik ben. Hij liet mij voorop lopen en ook in de lift stond ik voor hem. Hij hield me bij mijn heupen beet en ik stond lekker naar achter geleund en was een beetje aan het dansen op de lift muziek.
We liepen de lift uit en ik ging eventjes bij het raam staan. Hij ging achter me staan en drukte zijn lichaam goed tegen de mijne. Er kwamen mensen aan, dus hij trok aan me en toen stonden we samen achter het muurtje met gezichten naar elkaar. Ik zoende hem en hij ging met zijn handen over mijn lichaam. Ik liet hem gaat en ging ook zelf over zijn lichaam voelen. Ik liet mijn handen naar beneden glijden en hij pakte mijn hand beet en bracht deze naar zijn kruis, waar hij mijn hand stevig op zijn penis drukte. Hij draaide van plek, waardoor ik eten het muurtje aan stond. De mensen waren al eerder een gang in gegaan, dus we hadden geen last van hun. Hij drukte zich tegen me aan en begon geen me aan te schuren.
Vanaf hier weet ik niet meer wat er verder is gebeurd, maar ik weet wel dat ik het erg opwindend vond en eigenlijk nog steeds wel vind. Wat vinden jullie hiervan?😬
Er zijn nog geen reacties.