Peaceful
'Nou, ik was inderdaad gisteravond op het concert van Justin Bieber, is dat erg?'vroeg ik luchtig, proberend om de vrede te bewaren.
Niemand lette op me. Iedereen keek naar Tasha.
'Jij bent zó irritant!'schreeuwde ze tegen Sara. 'Laat mijn vriendinnen toch met rust en ga met je hondjes spelen!'
Nu keek iedereen naar Sara. Tasha was waarschijnlijk de eerste in jaren die zoiets tegen Sara durfde te zeggen.
Sara's mond ging open, alsof ze iets ging zeggen, maar ging dan weer toe. Ze keek even bedachtzaam van mij naar Tasha.
'Ik.heb.geen.hondjes. Ik wilde alleen met Chloë spreken en jouw mening had ik daar niet bij gewenst.' Terwijl ze sprak keek ze Tasha hooghartig aan.
'Goed,'zei ik snel, proberend een gevecht te voorkomen. 'Sara, laten we dan praten, wat wilde je weten? Ik was inderdaad gisteravond op het concert van Justin, ja. Was dat wat je wilde weten?' Ik keek haar bang aan, bang dat ze me zou negeren en weer ruzie zou beginnen maken met Tasha, maar ze knikte.
'Ja. En ik wilde, net zoals denk ik iedereen hier, weten hoe je daar kwam.'
Ik keek naar beneden. 'Justin had me gevraagd omdat hij het leuk had gevonden op de fotoshoot.' Ik keek naar mijn schoenen terwijl ik sprak.
Sara barstte in lachen uit, en al snel volgden haar 5 vriendinnen ook.
Ik bleef beschaamd naar beneden kijken.
'Hé hallo, Chloë!'
Ik keek op en Sara keek me met een glimlach aan. 'Kijk maar naar me hoor. Of ben je soms bang?' De volgende lachsalvo kwam niet alleen van Sara en achter haar, maar van iedereen die rond ons stond. Alleen Tasha lachte niet.
Ik glimlachte naar haar.
'En? Hoe is hij?'vroeg Isabella, een meisje die overal alles van wilde weten.
Sara keek haar boos aan. 'Shut up, kind!'
Isabella hield abrupt haar mond en keek Sara verontschuldigend aan. 'Sorry.'
Sara keek weer naar mij. 'En? Hoe is hij?'
'Leuk, natuurlijk! Hij is écht superleuk.'
Ze lachte. 'Ik weet het.'
Iedereen keek haar vragend aan, maar niemand ze iets.
Ze haalde haar schouders op. 'We praten vanavond wel verder, kid. Ik heb je telefoonnummer.' Ze klopte op haar broekzak. 'En hier hebben we nogal veel mensen die mee luisteren.' Ze glimlachte vriendelijk naar me en liep dan weg.
De kring die zich rond ons had gevormd, week uiteen, waar Sara door moest.
Tasha keek haar jaloers na, maar ook zij draaide zich om, trok mij, Line en Siska mee, en liep door het pad dat voor ons gevormd werd.
Reageer (4)
1 decennium geledentasha is lelijk(aa')but , iloveyourstoryy.
xxxxxxxx
verdeeer
WE WNT MORE!
1 decennium geledensuper
1 decennium geledensnel verderr!
x(H)
verderrr(H)
1 decennium geleden