Foto bij Hoofdstuk 7

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Square

    En het leuke van tijdreizen is dat ik later net zolang kan uitstellen als ik wil.
    Tijdreizen klinkt steeds geweldiger (en ik zie wat zorgwekkende reacties hier beneden, maar die negeer ik voorlopig nog even).


    Tientallen smoezen schieten door mijn hoofd, maar geen één ervan slaat ergens op.
    Ik wil ze horen, omg. "Ik eet ook geen honing, want mijn religie zegt dat dat bijenvlees is" of "Ik ben allergisch voor lekkere dingen" of "In ruil voor het leven van mijn moeder heb ik Winnie de Poeh beloofd hem alle honing te brengen die ik in mijn leven tegenkom en als ik dat niet doe, pleeg ik contractbreuk en ben gedoemd voor eeuwig in het Honderd Bunderdbos rond te struinen als verdrietig spook achtervolgd door Iejoors staart".


    En well, shit. Nu snap ik waarom iedereen zo geschokt was in de comments. Ik zou daar graag een heel hartgrondige "wtf, noh" aan toe willen voegen (al was dit eigenlijk een klein beetje iets wat haast wel móést gebeuren, maar ontkenning was heel prettig tot hier). (no_chears)

    7 jaar geleden
  • Grace

    OMG
    dat kwam zo onverwachts?????

    Alex is toch wel hilarisch (;

    7 jaar geleden
  • Kobyla

    Wait, what...? Oh no :C

    7 jaar geleden
  • scarletwitch

    Hij is echt verschrikkelijk 😅

    7 jaar geleden
  • Miesmuizer

    NEE HALLO

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen