Foto bij #1 Aankomst

Bella Swan verhuisd naar Forks naar haar vader Charlie. Ze kent daar al iemand Jacob Black. Jacob woont daar al een tijdje bij Billie, zijn vader. Vroeger woonde Jacob altijd naast haar. Het was ook een hele kwelling toen hij verhuisde. Hij zit niet bij haar op school, hij gaat naar school in het reservaat. Op school ontmoet ze een misterieuze jongen. Hij doet erg afstandelijk, wat is er met die jongen?

Bella's POV.



Daar ging ik dan, weg uit Phoenix. Waar ik het altijd naar mijn zin had gehad. Allemaal door Phil, ik haatte die man! Toen mijn moeder Renée, hem aan mijn voorstelde. Zijn glibberige lachje. Ik moest ervan kotsen. 'Mam, hou je haaks hé. Dit is niet het einde van de wereld.' Ik glimlachde flauwtjes. Ik ga bij mijn vader wonen, Charlie, in Forks. 'Ik weet het liefje, Forks is voor mij nooit zo geschikt geweest, maar misschien voor jou wel. We mailen, hé!' Drukte mijn moeder mij op het hart. 'Ja mam, ik moet nu gaan. Het vliegtuig gaat zo vertrekken.' Antwoordde ik. 'Liefje, ik hou van je. Het spijt me dat het zo moet gaan.' Ik zag aan haar gezicht dat ze het meende. 'Ik hou ook van jou mam.' Ik gaf haar een kus. 'Doei Phil.' Bromde ik. Ik ging die vent toch niet missen. 'Hou je haaks.' Weer die glibberige lach. Gelukkig ga ik die de komende tijd niet meer zien. 'Nou doei, dan hé.' Stammelde ik. Ik draaide me om met mijn rugzak over mijn schouder, en mijn koffer in mijn hand. Ik moest mijn koffer afgeven, en mijn rugzak wou ik bij me houden. Toen het vliegtuig vertrok, liet ik Phoenix denifitief achter. Ik zuchtte, en ging uitgezakt op de stoel zitten, wachtend op de aankomst. Toen we aankwamen stond Charlie met de politie auto op me te wachten. 'Char... Pap!' Zei ik maar snel. Mijn vader wou niet dat ik hem Charlie noemde. 'Bella!' Hij gaf me onhandig een knuffel. We liepen naar zijn auto en stapten in. Toen we thuis waren, stond er een rode auto. 'WAUW! Van wie is die geweldige kar?' Ik stond verbaasd te kijken. 'Van jou, van wie anders?' Mijn vader stond lachend te kijken. 'Pap! Dit is zo geweldig!' Ik knuffelde hem plat, mijn vader knuffelde me onhandig. 'Hier de sleutels, die heb je vast nodig.' Hij glimlachte onhandig.

Reageer (2)

  • Arwen

    Oeh leuk. ^^
    Maar het lettertype is best wel klein :x
    Trouwens gaat dit hetzelfde als in 'Twilight' maar dan ook met bijv, Edwards pov of zo?
    Was even een vraagje.
    Maar snel verder gaan hoor. (A)

    1 decennium geleden
  • xMrsCullen

    Reacties&tips zijn altijd welkom! (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen