Foto bij It's him again...

Haaajjj,

Ik verveel meeee!!
duss ik gaa hoofdstukjes schrijvenn:D

reacties (A)

xoxo Esmee

Sam pov:

Nee hè, shit! Niet weer Bart! Hij begon tegen me te praten. Dat vond ik natuurlijk niet het ergste want het was maar online en hj kon me niks aandoen via de computer.. In ieder geval dat dacht ik. Ineens stond mijn cam aan en die van hem. Ik zag dat hij daar zat met een groepje van 8 jongens. Hij zei tegen me: JE BENT EEN SLET DUS KLEED JE MAAR EEN UIT! Dat deed ik niet, ik was niet gek! Ik probeerde min cam uit te zetten maar het lukte niet. Hij had waarschijnlijk dus iets waarmee hij hem aan kon laten. De cam zat gelukkig los op mijn computer en was niet ingebouwd dus ik kon hem meteen uittrekken zodat hij mij niet meer zou zien.

MSN gesprek:

Anoniem zegt: He vieze slet steek die cam weer in!
Sam zegt: Nee mooi niet! Ik laat me niet bedreigen door jullie sukkels!
Anoniem zegt:Wil je dat we je lieve Justin de Gay pakken?
Sam zegt:Ten eerste hij is geen gay! en ten tweede nee natuurlijk wil ik niet dat jullie hem pakken maar ik weet wel dat ik van hem hou en dat wat jullie ook doen wij bij elkaar horen! En Dave maakt geen kans bij mij!
Anoniem zegt:Zo we hebben hier een meisje met een grote bek! Nou als ik jou was had ik dit niet gezegt! Je zal er spijt van krijgen en erachter komen dat die Gay-vriend van jou je ware niet is maar Dave je ware is!

Sam pov:

Zijn msn was na dat laatste offline. Wat een creep was die Bart. Al die jongens waren creeps. Justin kwam online en ik vertelde hem wat er gebeurd was en wat ze zeiden. Justin schrok maar hij zei wel dat ik een goede keus had gemaakt. Ik was blij dat hij mij zou helpen.

Reageer (4)

  • xCarpeDiem

    ik wil niet verder lezen1(huil)(huil)(huil)

    maar ik doe het toch... :$:$

    1 decennium geleden
  • xXBieberkiss

    ja hebt gelijk jeebeelover.
    die dave word zo inelkaar geramd door mijn broer.
    gellukg is het een story.
    mijn broer vind hem ook een gay.

    1 decennium geleden
  • holdalittle

    Als ze zeggen dat hy gay is moet je eens vragen aan hen waarom hy dan met meisjes kust (:

    Goeie Story (l')

    1 decennium geleden
  • Hucci

    verderrr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen