Dark 7
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Oh spannend...
7 jaar geledenPff, wat een heerlijk verhaal seg. Ik wou dat ik zo mooi kon schrijven als jullie...
Dat ik überhaupt zo'n geweldige verhaallijn kan verzinnen...
Echt veel respect voor jullie lieverds!
Dankjewel om nu weer een fantastische glimlach op mijn gezicht te toveren dankzij dit heerlijke verhaal!
Xxx
Allereerst, sinds wanneer beschouwd Zayn Liam, Sophia Harry en Louis als vrienden???
7 jaar geledenHij heeft zich van hen gedistantieerd. Zelfs Liam voelt zich niet altijd op zijn gemak in hun kamer als Zayn er is.
Hoe komt het dat Sophia Liam niet overtuigt heeft om niet naar dat gevecht te gaan??
Alleen door Liam dat Harry en Louis er ook zijn. Als ze even nadenken dan weten ze dat het niet slim is om daarheen te gaan.
Op het gebied van grammatica, wil ik alleen even kwijt dat ik soms een komma mis, en dat 'welkeen' geen woord is.
Gezien de regel waar dit staat, is 'Wie" beter.
xxx