Deel 80
Tom pov
Melanie lag nog rustig te slapen. Ze knuffelde mijn kussen in der slaap wat er heel schattig uit zag. Ik maakte er een foto van en kwam bij der op bed zitten. Ik had echt spijt van wat ik gisteravond had gedaan. Melanie is de eerste die mij gewoon stopte en waar ik naar luisterde. Ik wil der geen pijn doen. Ze verandert mij op een positieve manier. Wil der nooit meer kwijt raken gewoon. Zachtjes schudde ik der wakker. Mopperend opende ze der ogen en keek naar mij. “Morgen” zei ze zachtjes en rekte der uit. “Morgen mel, ik heb ontbijt gemaakt” “Lekker, heb honger” lachend pakte ik het dienblad op en gaf het aan der. Samen begonnen we rustig aan het ontbijten.
Toen het op was keek ik naar Melanie. “Het spijt me echt van gisteravond in de douche” Melanie keek me aan en zag dat ik spijt had. “Is al goed, thanks voor het ontbijtje, was echt heel erg lekker” “Graag gedaan hoor, doe het graag voor jou” blij keek ze mij aan en gaf me een kusje op me wang. “Ik ga me even omkleden, gaan we nog wat leuks doen?” vroeg ze terwijl ze op stond. Ik keek blozend naar der. “Ik wou je mee nemen naar de spa, even ontspannen voor dat je naar huis moet” zei ik rustig. “Klinkt lekker” Rustig deed ze andere kleren aan. Ik ruimde alle spullen op en maakte me ook klaar. Helemaal klaar liepen we naar beneden waar Georg de honden net te eten gaf. “Wij zijn weg” zei ik tegen hem. Hij keek op en knikte dat het goed was. Samen met Melanie gingen we naar de spa toe.
Bij de spa aangekomen liepen we naar de receptie toe. “Graag 2 verwen pakket” De ouwe taart achter de receptie knikte en voerde het in de computer in. “Dat is dan 189,99,- “Rustig betaalde ik het “Dat is best duur” “Niks is te duur voor jou, kom weg gaan lekker ontspannen” Ik pakte der hand en liep samen met Melanie naar de kleedkamer toe. Melanie deed der bikini aan en ik me zwembroek. Helemaal klaar liepen we het centrum in. “Wat wil je eerst doen?” vroeg ik rustig aan der. Ze dacht even naar en keek toen naar mij. “Wil massage en dan in het bubbelbad” vertelde ze rustig. “Is goed meis” Ik nam der mee naar de plek waar de massages werden gegeven. Melanie legde der rustig op een bedje neer en ik legde me op een ander bedje neer. Rustig werden we alle twee gemasseerd. Dat wel heel erg lekker aan voelde moest ik toegeven. Toen we klaar waren stonden we op en liepen we naar het bubbelbad en zetten ons er rustig in. Melanie legde zich tegen mij aan en ik sloeg me arm Melanie heen. Zachtjes wreef ik over der arm terwijl we van het water genoten.
Angel pov
Na het ontbijtje ging ik meteen douche. Bill ruimde alles rustig op terwijl ik stond te douche. Vanavond moest ik gewoon weer thuis zijn en weer aan het werk. Ze konden niet langer meer wachten met draaien. Dit seizoen moest nu afgemaakt worden en snel ook. Ik liet een zucht gaan en waste rustig mijn haar. Het wordt een zware week dat voel ik gewoon. Ik spoelde net mijn haar uit toen Bill de badkamer in kwam gelopen. Had de deur niet op slot gedaan. Dit was toch zijn badkamer en we hebben elkaar al een keer naakt gezien, toen we seks hadden met elkaar. “Gaat het wel mies?” vroeg die rustig. “Moet vanavond weer naar de set toe, we moeten verder nu ik weer ben opgeknapt” “Je moet nog steeds rustig aan doen van de arts! Je mag niet werken nog van hem” zei Bill een beetje boos naar mij. “De muziekwereld is hard maar ook van ons! Als niet doe word ik er ut gekickt! Dat is geen goed teken!” zei boos en zette de douche uit en deed de handdoek om me heen. “Alsnog meis, je moet rustig aan blijven doen, dat weet je” “Ik doe wel rustig aan, dat heb ik ook aan Ella doorgeven” Rustig droogde ik me af en deed mijn kleren weer aan.
Samen met Bill liepen we naar beneden waar ik Gustav en Georg een speeltje zag spelen op de Wii. “Niet verliezen he” zei ik lachend en meteen keken ze alle twee op. “Ik versla hem wel hoor! Maak je daar maar geen zorgen over” zei Gustav grijzend en keek toen weer naar het spel. Hoofdschuddend lege ik me op de bank neer en keek naar het spel. Bill kwam naast mij zitten en sloeg een arm om me heen. “Niet te klef gaan doen he” waarschuwende Georg ons lachend. “Laat ons nog even Georg, straks staat hun vader voor de deur en moeten we net doen of er niks gebeurd is” Ik knikten en Georg knikte dat die het snapte. “Oké maar als je te klef worden dan schop ik jullie naar oen hoor!” zei die grijzend. Ik schudde mijn hoofd. Die jongens hebben ook rare gedachtes zeg. “Je doet maar” zei ik zachtjes.
Bill en ik zaten en tijdje tegen elkaar aan op de bank. Ik had van Georg begrepen dat Tom en Melanie weg zijn. Nog even samen tijd door brengen. “Angel beloof me 2 dingen” verbaasd keek ik op naar Bill. “Dat zijn?” “Dat je gewoon langs komt met Melanie en dat je rustig aan doet als je moet werken vanavond” Ik knikte. Dat beloof ik alle twee” Blij gaf Bill me een kus en legde ik me hoofd tegen zijn borst aan. Over aan paar uur komt me vader mij en Melanie weer op halen. Dan moeten we weer naar hem luisteren. Dat wordt weer wat.
Er zijn nog geen reacties.