In dit hoofdstuk doet Benjamin een gevecht. Als je tips weet hoe ik mijn verhaal kan verbeteren zeg het dan in de reacties.

Ik heb niet lang geslapen en ga dus naar beneden. Ik was net van plan om naar mijn moeder te bellen tot plots zuster Joy binnen komt.” Je pokémons zijn weer helemaal genezen. Hier.” Zei ze terwijl ze mijn pokéballs terug gaf. “ Zuster Joy kan ik mij inschrijven voor de Kalos-leak?” vroeg ik. “Tuurlijk mag ik dan wel eventjes je pokédex.?” Antwoorde ze. Ik gaf haar mijn pokédex. Ze legde die op de computer en die zei dat ik nu officieel ben ingeschreven voor de kalos-leak. Ik ging naar de computer om mijn moeder te bellen. Ik vertelde haar alles over wat ik al allemaal heb gedaan. En ik vertelde ook al dat ik nu al 2 pokémons heb. Dan begon ik te vertellen over Abra . Ze zei dat ze het vlug ging vragen aan Gardevoir of ze het wel goed vond. Gardevoir stemde direct in en wou direct voor Abra zorgen. Ik stuurde de pokéball van Abra door via een transporteur dat altijd rechts van de computer staat. Ik zag mijn mama Abra uit de pokébal roepen en ze was in de zevende hemel. Ze vond hem zo schattig en Gardevoir ook. Ik zei dat ik moest gaan en legde af. Ik riep nog naar zuster Joy dat ik weg was en ging daarna naar buiten. Ik riep Riolu en Froaki ui hun Pokébal. “Kom we gaan weer trainen. We gaan eerst een paar een rondjes lopen in het park van de stad en daarna doe we nog een paar specifieke trainingen voor jullie. We liepen 25 keer rond de Prisma Tower die in het midden van de stad stond. Daarna trainden we Riolu door hem aan de tak van een boom te hangen en dan moest hij zich 10 keer optrekken met Froaki op zijn rug. En daarna moest hij nog 10 set ups doen die Ik dan mee deed en daarna pompten we allebei 10 keer maar hij moest daarbij ook nog is Froaki op zijn rug dragen. Nu was het de beurt aan froaki om te trainen . Ik en Riolu bewogen met de pannen die we hadden en hij moest ze allemaal raken met zijn water-pulse . We trainden nog wat op de double team en de bubbles. Toen we zagen dat het ongeveer middag was zette ik mijn kookspullen klaar. Plots voel ik een hand op mijn rug. Ik draai me om en zie een nogal stevig gebouwde jongen. “ Hallo ik ben Lucas ,hoe heet jij?” vroeg hij terwijl hij zij bleke hand uitstak. Ik schudde zijn hand terwijl ik zei” Ik ben Benjamin aangenaam”. Hij vroeg direct ”Wil je een pokémon gevecht met mij?”. “Oke” antwoorde ik. We gingen naar het strijdveld dat een beetje verderop stond. De regels waren simpel, we gebruiken allebei 2 pokémons. Hij zette als eerst zijn pokémon in. Hij riep direct “Fennekin kom eruit”. Ter antwoord riep ik “Froaki kom eruit”. Hij begon direct met aanvallen zijn eerste aanval was ember. Ik riep “Froaki weer het af met bubbel en doe daarna double team.” Hij kek met een verwarde blik maar deed daarna weer een zet. “Fennekin doe flametrhower op alle Froaki’s.”riep hij. Fennekin blies alle nep Froaki’s op maar de echte was verdwenen. Toen riep ik “Froaki nu water-pulse”. Hij had niet gezien dat toen Fennekin flametrhower gebruikte dat Froaki hoog in de lucht was gesprongen. Fennekin had niet veel kracht meer want water aanvallen zijn zeer effectief tegen vuursoorten. Toen riep ik “Froaki maakt het af met bubbel.” Fennekin was uitgeschakeld. “Oke , dat was een goed gevecht maar het volgende gevecht win je zeker niet.” Zei hij met vol zelf vertrouwen. Hij riep Fennekin terug in zijn pokébal . Ik zei dat froaki naast me moest komen. Lucas riep “Bunnelby kom eruit.”. Ik pak mijn pokedex om te kijken wat voor soort pokémon Bunnelby is. Hij is een normaal soort. Ik antwoord ”Oké, mij best Riolu ik heb je nodig.” Net als daar straks begon hij weer met de aanval deze keer was de aanval Mud-shot. Ik riep naar Riolu dat hij het moest ontwijken met Quik attack. “Goed Riolu doe nu Force palm.” Riep ik. Het werkte Bunnelby was recht in zijn gezicht geraakt. “Bunnelby doe nu dig” riep Lucas. Bunnelby verdween on der de grond. Ik zag plots de aarde een beetje omhoog komen riep toen vlug naar Riolu” Riolu spring vlug naar rechts en geef Bunnelby dan een high kick”. Bunnelby kwam uit de aarde waar Riolu 2 seconden geleden stond. Maar werd naar de andere kant van het veld geworpen door Riolu’s high kick. Bunnelby kon niet meer verder vechten. Ik had gewonnen Lucas bedankt me nog snel en liep naar het Pokémoncenter. Froaki ,Riolu en ik aten dan uiteindelijk toch. We wasten af en ruimden dan alles op. We gingen op een rustig tempo naar het Pokémoncenter . Ik vroeg of ze de pokémons vlug is wauw na kijken. In een kwatier was ze ongeveer klaar. We vertrokken het bos in. We plukten nog een paar oran bessen en zette de tent klaar om te gaan slapen. We gingen bijna slapen tot we plotse gebrul hoorde. We keken en zagen niets alles leek normaal. Dus gingen we slapen . Ik vond dat ik er redelijk lang over deed om in slaap te sukkelen maar het is me uiteindelijk gelukt. Voor ik in slaap sukkelde dacht ik nog is na. Ik wist dat je voor de Lumio’s gym 3 pokemons nodig hebt maar wie wordt mijn derde pokémon? Wie?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen