Deel 76
Tom pov
De volgende ochtend waren Bill en ik al vroeg op. De meiden werden zo gebracht door hun vader. Ze slapen lekker van het weekend bij ons! Vanavond ga ik met Melanie naar Zayn toe. We gaan hem live zien en daarna nog vip. Ik kan niet wachten gewoon. Tijd met Melanie door te brengen. “Wanneer zijn ze nu hier?” vroeg Bill super zenuwachtig. Hij kon niet wachten om angel in zijn armen te sluiten. “Relax, het is net 11 uur geweest, ze zouden elk moment kunnen komen” zei ik en op dat moment ging de deurbel. Ik stond op en liep naar de gang om de deur te openen. Daar stonden de meiden met hun vader. “Hey meiden” zei ik blij en blij knikte ze naar mij rustig liepen ze naar binnen toe. Samen met hun hondjes. Ze waren echt schattig. “Tom” zei die vader heel streng toen hem weer aan keek. “De regels gelden nog steeds, geld ook voor Bill” zei die en liep weer naar zijn auto. Ik sloot snel de deur.
Ik liep de woonkamer in en meteen vloog Melanie in mijn armen. Lachend ving ik der op. “Hey meis, ik heb je gemist” zei ik lachend en gaf der een kus. Meteen kuste ze terug. We stopte na een tijdje. “Heb je zin in vanavond?” vroeg ik terwijl der vast bleef houden. Ik heb der echt heel erg gemist. “Ja maar vind het ook heel spannend om hem te ontmoeten” “Ik ben bij je, et gaat goed komen” ze knikte en we liepen naar de bank waar Bill angel vast hield op zijn schoot. Die hebben elkaar ook gemist. Ik ging zitten en trok Melanie op mijn schoot neer. Lachend legde ze zich teen mij aan. Der hondje sprong bij der op schoot. Rustig aaide ze hem. “AH! Daar zijn de meiden al zie ik” zei Georg blij toen die de woonkamer in kwam gelopen met Gustav. “Ja, ze er ook pas net” zei Bill. Rustig kletsen we met zijn alle.
Ik keek op de klok en zag dat het tijd was om te vertrekken. We moesten ook nog een tukje rijden. “Melanie kom we gaan, anders komen we te laat” Ze keek naar mij en knikte. Ze stond op en ik ook. “Veel plezier Melanie!” zei Gustav toen we ons klaar maakte voor vertrek. “Danke” Melanie aaide Shy nog even voor we weg gingen. “Maak genoeg foto’s zus! En geniet er van” zei angel naar der en de meiden gaven elkaar een knuffel. Lachend keken we naar ze. Toen ze elkaar los lieten zeiden we gedag en liepen naar mijn auto toe. We stapten in en meteen reden we weg. Tijdens het rijden vertelde Melanie over van alles. Het ging al gelukkig iets beter met der waar ik weer heel blij mee was. Toen we er waren parkeerde ik de auto rustig en stapte uit. Melanie stapte ok uit en meteen pakte ik der hand vast. “Dat gaan we” Ik gaf der een kusje op der wang en hand in hand liepen we de zaal in.
Angel pov
Melanie en Tom waren net vertrokken en Bill stond ook op. “Wij moeten ook gaan, anders komen we te laat” zei die en ik knikte. Meteen deed ik mijn jas aan. “Georg let je goed op Shy en Star?” “Ja, dat doe ik wel, komt wel goed, ga jij nu ook maar genieten” Ik knikte en Bill pakte mijn hand. “Kom het is tijd” zei Bill die mij lachend mee trok naar de auto. “VEEL PLEZIER!” riep Georg ons lachend na. Ik stapte in Bill auto en meteen reed die rustig naar de zaal waar het optreden zou zijn. Toch wel zenuwachtig keek buiten. “Ben je zenuwachtig meis?” vroeg Bill toen ik al een tijdje niks zei. Ik knikte dat het zo was. “Het komt goed, ik bij je en ga genieten” “Danke Bill” Hij lachte lief en reed rustig door.
Bill en ik kwamen aan en liepen meteen door naar de zaal waar het optreden zou plaats vinden. Zenuwachtig stond ik met Bill allemaal vooraan! Er stond wel een bewaker voor ons als Bill herkent zou worden dat we eruit konden gaan. “Bill ik ben nu echt zenuwachtig” zei ik zachtjes. Lachend keek die mij aan. “Zo voel ik me als podium op moet, als begint zijn je zenuwen weg, geloof mij maar” zei die met een knipoog en gaf me een kus op me wang. Ik knikte lachend. De zaal werd langzaam steeds voller en voller. Toen die helemaal vol was moesten we nog even wachten tot de lichten uit gingen. Toen dat gebeurde schreeuwde ik met de andere fans hard mee. Als eerste kwam Glen op die meteen achter zijn drum ging zitten. Hij speelde iets en al snel kwam Mark spelend het podium op. Meteen gilde ik weer hard. Toen zetten Mark in voor het eerste liedje en kwam Danny het podium op. Meteen begon die met zingen van paint the town green. Meteen zong ik lachend mee. Bill keek lachend naar mij. Ik genoot vol van het concert.
Na het concert liepen bracht Bill mij meteen de plek waar we met de vippasje heen moesten. Daar ging ik op een bank zitten en Bill kwam lachend naar mij zitten. “Ik heb je nog nooit zo hard zien mee zingen” zei die lachend. “Heb nu ook bijna geen stem meer, oeps” fluisterde ik. Meer kreeg er niet uit na al dat gezang en geschreeuw. “Dat hoor ik, rustig aan doen dan komt het wel goed” Ik knikte en speelde zenuwachtig met me shirt. Bill wreef over mijn rug en toen ging de deur openen en kwamen ze binnen. Netjes stelde we ons voor. “En hoe vond je het?” vroeg Danny meteen. “SUPER GAAF!” bracht ik schor uit. Hij keek mij meteen lachend aan. “Dat is te zien aan je stem, hoe lang ben je al fan?” vroeg mark. Bill keek lachend toe en hield mijn hand vast. Rustig kletsen we een beetje. Dit is super gaaf!
Er zijn nog geen reacties.