Gewoon lezen. Het is misschien wel handig dat je een paar pokémons kent een en een paar dingen over pokemon weet.

Vandaag is het eindelijk het eindelijk zo ver . Ik ga oprijs met mijn eigen pokémon. Ik ben Benjamin een jongen die 12 is geworden. Ik woon in de Kalos regio. Wij beginnende trainers kunnen kiezen tussen beginners pokémon Froakie,Chespin en Fennekin. Ik heb gekozen voor Froakie een water-soort. Momenteel ben ik aan het lopen naar het lab van professor Siccemore . Ik klop op de grote houten deur en ga naar binnen. ”Is hier iemand,” roep ik. Opeens komt er een hele grote figuur uit de schaduwen en brult super luid. Dan komt hij te voor schijn. Het was Carchomp maar éen van professor Siccemors pokemon. Dan kwam professor Siccemor binnen via een klein deurtje dat je bijna niet zag als je er niet oplette. “Hallo Benjamin, ik hoop dat Carchomp je niet heeft doen schrikken.”zei hij. ”Heb je al besloten wie je eerst pokemon wordt. Ja professor ik heb gekozen voor Froakie. De water-soort goeie keus.” Hij gaf me de Froakie’s pokébal en de kalos-pokédex. Voor de rest gaf hij me ook nog pokéballs.”Froakie kom eruit” zei ik. De pokébal klikte open en er kwam blauw licht uit dat uiteindelijk de vorm van Froakie aan nam.”Vanaf nu zijn wij twee beste maatjes” zei ik “Froakie-froa”antwoorde hij ten teken dat hij het met me eens was. We gaven elkaar een boxje.” Ga maar gauw terug naar huis om afscheid te nemen” zei de professor plots . Dus gingen froakie en ik naar huis. Mijn moeder stond al klaar. Mijn vader was aan het werken , hij is een glasblazer hij maakt de mooiste glasbeeldjes die je ooit hebt gezien. “Mam dit is het dan ik ga op reis” zei ik. “ Vergeet niet te bellen als je in het pokemon center bent. Dus dat is je eerste pokemon” zei ze terwijl ze keek naar Froakie. “Ja dit is Froakie. Samen zullen we de Kalos-leak winnen “ antwoorde ik. “ Oke ,wees altijd voorzichtig.” Zei ze. Ze gaf me mijn rugzak met een paar kook spullen een kleine tent en kleren voor in alle omstandigheden . Plots kwam de Gardevoir van mijn moeder . De Gardevoir gaf me een glas beeldje met een boodschap van pap.

Succes op je reis. Neem dit beeldje het zal je steun en geluk geven.
Groetjes Pap.

Het was een beeldje waar mam, pap ,Ryhorn, Gardevoir en ik in waren verwerkt. Ik stak het heel voorzichtig in mijn rugzak. Mijn moeder stond met tranen in haar ogen en ik omhelsde haar en gardevoir ook. Ik ging vlug nog is naar ryhorn om ook afscheid van hem te nemen. Nu ging ik echt op weg. Froaki was een beetje moe geworden dus heb ik hem terug in zijn pokébal gedaan. Het was al laat want de zon ging onder. Het was prachtig om te zien ,de hemel had een rozige tint en er waren geen wolken te zien . Ik zocht naar een plek in het bos dat groot genoeg was voor een 2 seconden tent. Ik vond er uiteindelijk vlak naast een paar bomen met Oran bessen. Ik haalde vlug mijn bessen schema uit en las wat een oran bes kon doen. Het hersteld de HP van een pokémon voor een deel. Ik plukte er vlug een paar en stopte ze in een speciaal kistje voor bessen. Daarna ging ik ook slapen. Ik lag nog nauwelijks op mijn matras in mijn tent en ik viel in slaap.

Reageer (1)

  • Thror

    Kalos-Leak
    *grammar nazi intensifies*

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen