Foto bij 5. * finally a normal schoolday ^^

ik ging naar boven om een warme douch te nemen en liet alles diep in gedachten verzonken achter. daarna ging ik snel naar bed. die nacht had ik - natuurlijk - weer diezelfde droom, maar dit keer was het niet jacob die kwam, het was de wolf die me gered had.

enjoy it!! <33

reacties?? ;D

langzaam liep ik naar de rest van de cullens toe. net zoals gister werd ik door iedereen nagestaard. ik ga tussen emmet en alice in zitten. 'kop op catherine, zo erg is school toch ook weer niet?' zei emmet met een grote grijns. 'het is niet erg, het is verschrikkelijk...' mompelde ik. emmet begon bulderend te lachen. 'na een tijdje wen je er wel aan' beloofde edward. bella keek me begripvol aan, alsof ze wist hoe ik me voelde. wist ze waarschijnlijk ook. zij was ergens vorig jaar ook voor het eerst op deze school gekomen. ik wist niet precies waarom ik school zo erg vond. in mijn vorige leven, toen ik nog normaal was en ik nog ouders had en een leven, had ik school helemaal niet zo erg gevonden. soms zelfs leuk. het zal wel te maken hebben met het feit dat iedereen me hier naastaart en me raar aankijkt, alsof ik licht geef ofzo. straks had ik scheikunde, samen met emmet. langzaam at ik mijn boterham op, eigenlijk had ik helemaal geen honger. scheikunde was een ramp. emmet zat de hele tijd grappen te maken, en dan barste ik weer in lachen uit. na de zoveelste keer riep meneer farner 'en nu eruit jullie twee!! een slecht begin van je eerste week op school mevrouw cullen.' giechelend liep ik het lokaal uit. 'een slecht begin van je eerste week op school mevrouw cullen!!' deed emmmet meneer farner na. ik barste weer in lachen uit. dit was mijn tweede dag op school, en ik was nou al de klas uitgezet. 'waar moeten we eigenlijk heen?'. ik had geen idee waar ik heen moest. op mijn vorige school moest je altijd naar de rector en dan een briefje ophalen. 'naar mevrouw kuiper, en die schrijft het op'. 'na drie keer komen je ouders op school, een gezellig gesprekje hebben.' aan de grijns op zijn gezicht te zien was hem dat al vaker overkomen. toen we bij mevrouw kuiper binnenkwamen hing ze druk aan de telefoon. pas na een half uur hing ze op en hield ze zich met ons bezig. 'zo meneer en mevrouw cullen, wat is er aan de hand?' vroeg ze met een vinnige stem. ik wist nou al zeker dat het niks tussen ons zou worden. ze was snel klaar met ons. toen we haar kantoor weer uitliepen had ik eigenlijk al bij de volgende les moeten zijn. met een rood gezicht liep ik het lokaal binnen. 'zo mevrouw cullen, waar komt u vandaan?' vroeg mevrouw reuver geïrriteerd. snel legde ik uit waar ik vandaan kwam. achterin de klas zwaaide alice al naar me, naast haar was nog een stoel vrij. de rest van de dag vloog voorbij. 's avonds ging ik al vroeg naar bed, ik was doodop. morgen moest ik er al weer vroeg uit voor school, we hadden een uitje naar La Push, en we moesten om half 7 al klaar staan.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen