You're in my inapropriate thoughts

Jessica

'Stop Jamey....Nee wacht Nee ga door' Wat wil ik? Wat voel ik Ik ontwaak door het keiharde gedreun van de bel wat de hele klas rumoerig maakt. Wat heb ik die bel gemist zeg, Not. Ik zucht en haal mijn handen door mijn haar, waarom blijf ik maar aan die avond denken? 'Jessie kom' Anna staat naast me en trekt heftig aan mijn arm. 'Doe is rustig joh' mompel ik terwijl ik mijn boeken in mijn rugzak doe. 'Straks is ons plekje bezet' gilt ze terwijl ze wanhopig nog steeds aan mijn arm trekt. Ons plekje is een oude roze Tweedehands bank die net voor de kantine staat. Elk jaar moeten we laten merken dat die van ons is, anders word het een jaar lang staan bij de kluisjes. 'RENNEN' Ik gil lachend en ren door alle menigte bruggers en 2de klassers heen. Paar boze blikken en scheldwoorden worden naar mijn kop gegooid maar alles voor ons plekje. Tot ik vol tegen iemand op ren, ik kijk op en zie Jamey staan. 'Hoi schatje' zegt hij grijnzend, en helpt me overeind. Ik zie dat Anne al bij de bank is gekomen en zucht opgelucht. Ik richt me weer op Jamey die me nog steeds grijnzend aan kijkt. 'Waarom grijns je zo?' De vraag doet hem nog meer grijnzen, hij wijst naar mijn nek en raakt met zijn vingers het aangewezen plekje aan. Zijn vingers zorgen voor een lichte kippenvel, en toen wist ik het weer. Zijn zuigzoen. 'Klootzak' lach ik en ik sla zijn hand weg. Ik haal mijn haar weer over mijn schouder zodat het de zuigzoen verbergt en loop naar mijn vriendinnen toe terwijl hij een luchtkusje naar me blaast.


Eenmaal thuis

'Ja, Ja, Nee, Ja, Ik hou ook van jou, Nee doe ik, Ja, Doei' Dat was weer een standaard gesprek met mijn moeder die me vertelt dat ze overwerkt. Ik woon samen met mijn moeder, en ze is bekend presentatrice.Wat dus betekent; Druk leven. Ik scrol een beetje op mijn telefoon en open mijn snapchat en loop terug naar de bank waar ik net Netflix op zat te kijken. Snapchat van My Boyfriend Ik open het gelijk, het is een filmpje waarin Jamey zichzelf zonder shirt filmt. Ik lach in mezelf, hij stuurt me altijd dit soort 'Ongepaste snapchats'. Al vind ik het niet zo ongepast, leuk toch juist? Mijn vriendinnen dachten er anders over, zij zeiden alleen maar hoe 'Fuckboy' actie het is, en dat hij zelf dan ook dat soort Snapchats terug wilt. Dan antwoord ik met 'Dat doe ik niet gekkies'. Wat ik wel doe maar dat hoeven hun niet te weten. Jamey heeft geen slechte invloed op me. Echt niet..

Reageer (1)

  • FaithofBlood

    Super leuk geschreven, weer een kudo (flower)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen