Hooftstuk 17
ik hoop dat jullie het nog leuk vinden.
maar... ik heb nu bijna geen inspiratie meer, en misschien merk je wel dat ik sommige dingen een soortje van herhaal.
stuur me een berichtje als je nog iets weet(liever geen reactie) anders moet ik misschien stoppen met dit verhaal, wat ik heel erg jammer zou vinden, ik ben vanalles aan het proberen om inspiratie te zoeken, maar dat is best moeilijk na 17 hoofdstukken!
en reacties zijn welkom, want dan weet ik dat ik zeker verder moet gaan!
xoxo
Lisa werd wakker van een raar geluid.
“Hmmm rotgeluid.” Mompelde Lisa.
Toen ze haar ogen opendeed zag ze dat het haar mobiel was.
“Haha, dat was geen rotgeluid, dat was mn mobiel.” Zei ze lachend tegen zichzelf.
Ze had een sms’je van Nick Goed dat te horen! Kom je vanavond naar m’n concert? Het is m’n laatste en Casey komt ook, ze is echt aardig dan kan je haar leren kennen.
Lisa was blij dat hij haar vroeg en ze wou die Casey best graag leren kennen. Ik kom zeker! Ik zou Casey best graag leren kennen XXX Lisa
Lisa ging naar Joe om te vertellen dat alles weer goed was en dat ze naar zijn concert ging.
Toen ze dat gedaan had ging ze zich omkleden en haar make-up op doen.
Ze ging vroeg naar de concertzaal waar Nick zijn laatste concert had en zocht Nick.
Hij was weer met het meisje dat blijkbaar Casey heette.
“Hey Lisa!” zei hij toen hij Lisa zag en gaf haar een kus.
“Lisa, dit is Casey, Casey dit is Lisa.” Zei Nick tegen de meiden.
“Hoi.” Zeiden Lisa en Casey tegen elkaar.
“Nick, je moet even komen!” riep iemand vanaf het podium.
“Ik ben zo terug… hoop ik.” Zei Nick lachend.
Lisa en Casey stonden nog even stil te om zich heen te kijken.
“Ken jij Nick al lang?” vroeg Casey voorzichtig om de stilte te breken.
“Ja al langer als een jaar, en jij?” vroeg Lisa.
“Eigenlijk al heel lang, maar ik ben verhuisd en toen hebben we geen contact meer gehad.” Zei Casey.
“Oh dat is wel jammer.” Zei Lisa.
“Hoe heb jij Nick leren kennen?” vroeg Casey.
“Nou… dat is een lang verhaal, m’n moeder heeft een nieuwe vriend en die heeft mij het huis uit gezet toen we hier op vakantie waren en toen heb ik heel lang in een schuurtje gewoond en ziek geweest. Ik miste m’n moeder zoveel dat ik depressief werd. Op een dag zat ik in het park onder een boom en toen zag Nick me.” Zei Lisa.
Casey luisterde heel geïnteresseerd “En verder?” vroeg ze een beetje afwezig.
“Het was zomer, ik werd alleen maar meer depressief en ik had helemaal niks, alleen een gitaar, maar die was helemaal kapot, ik kon niet stoppen met huilen en Nick heeft toen geprobeerd me te troosten maar dat hielp niet echt, toen ben ik met hem naar huis gegaan. Sindsdien woon ik bij hem.” Zei Lisa, ze had tranen in haar ogen.
Lisa en Casey hadden niet door dat Nick had staan meeluisteren “En dat is allemaal echt waar.” Zei Nick.
Casey en Lisa schrokken, daardoor moest Nick lachen, waardoor iedereen de slappe lach had.
“Is het goed als Casey een paar nachtjes blijft logeren?” vroeg Nick aan Lisa.
“Dat moet je niet aan mij vragen, het is niet mijn huis.” Zei Lisa lachend.
“Nou, dan is het blijkbaar goed.” Zei Nick.
Casey en Lisa liepen naar de zaal waar al een heleboel fans stonden.
Ze liepen naar iemand van de beveiliging die hun naar Kevin Sr. En Denise bracht.
Ze moesten nog even wachten tot het concert begon.
Toen het voorprogramma klaar was kwam Nick het poduim op “Voor ik ga beginnen wil ik zeggen dat ik heel blij ben vanavond, de tour is na vanavond klaar, en daarom is mijn familie hier en mijn best vrienden zijn hier ook, en daar ben ik heel blij mee!” zei hij en ze begonnen het eerste liedje te spelen.
Reageer (2)
GOED NIEUWS GOED NIEUWS
1 decennium geledenik was net zomaar iets aan het typen en er is weer iets uitgekomen, ik hoop dat het niet is!!!
dus ik denk dat er vanavond wel een nieuw stuk op staat!
xoxo
niet stoppen mag niet !!
1 decennium geledenanders moet je andere storys lezen om ideeen op teborrelen (dat klinkt egt stom wie heeft dit bedacht?!?!)
ik ga altijd msnen met een vriedin word ik hyper van en schrijf ik verder nu is ze er alleeen niet (die veraadster !! grrr(6))
maar ideeen heb ik ok niet sorry misschien ooit nog voor je maar dan zal ik het wel zeggen !!!
sterkte en snel verder (hoop ik!)