~~

binnekort sweeties,
word ie romantischhhhh. (:

justin pov.

zo staan we een poosje te zoenen, tot dat ze in de gaten heeft wat er gebeurt, ze duwt me weg. 'k kan dit niet, je moet me snappen je hebt joanna.' ik kijk schuldbewust naar beneden.
zachtjes fluister ik 'maar ik wil jou..'

AMBER POINT OF VIEUW.

hij fluistert iets, ik versta niet wat.ik wil wegfietsen als hij me opnieuw tegenhoud. 'vertel me astjeblieft waar je heen gaat, kom je nog terug' ik knik zachtjes mijn hoofd. 'mischien wel, mischien niet ligt eraan of hij me weg wil hebben.' zijn hoofd schiet omoog en hij kijkt me met grote ogen aan. 'hij?' vraagt justin onverschillig, ik knik weer mijn hoofd. 'ja hij, jamie.' hij kijkt me ongelovig aan. 'ga je naar die eikel.'-'mensen veranderen justin, dat zou jij als de beste moeten weten.' ik fiets weg, ik hoor justin nog roepen. 'mijn moeder gaat dit niet leuk vinden, en ik kijk om, terwijl ik dat doe heb ik niet in de gaten dat er een auto aankomt, opeens zie ik justin schreeuwen en achter me aan rennen, en dan voel ik een harde klap, ik val van mijn fiets en voel een stekende pijn in mijn enkel en mijn hoofd doet verschrikkelijk veel pijn. 'AMBER!!' gilt miley, ik begn te huilen en de bestuurder van de auto stapt uit. 'omijn, gaat het kind. ik bel een dokter' ik zeg niks en laat hem zijn gang gaan. 10 minuten later zie ik een ambulance aan komen rijden, als ze stoppen lopen ze naar me toe, ze tillen me op en leggen me in de ambulance, als ze naar een paar minuten klaar zijn met mij onderzoeken, hoor ik ze zuchten. 'je heb geluk gehad jongedame, je had wel dood kunnen wezen.' ik slik. 'dood?' de 2 ambulancemannen knikken. 'je enkel is gekneusd, dus daar doe ik verband om heen, ik geef je krukken mee n je hebt alleen wat schaafwonden en een blt op je hoofd.'oke, mag ik naar huis?' ze knikken en ik sta op, pak de krukken en word de ambulance uit geholpen. ik zie justin,chaz,christian,caitlin,ryan en miley op de stoeprand zitten, ze staan gelijk op als ze mij zien en renne naar me toe. 'alles oké' ik knik. 'kom astjeblieft mee naar huis amber..' ik twijfel, maar besluit toch met ze mee te gaan. 'oke, maar wil een van jullie mijn fiets meenemen?' ryan knikt en pakt mijn fiets op, terwijl justin naast me gaat lopen. 'moet ik je tillen?'-'nee.' antwoord ik kortaf, hij moet niet denken dat alles goed is.

Reageer (8)

  • Dunzak

    het is justin zen eigen schuld hij zij rot op naar Nederland en nu wilt hij dat het goed komt maar dat gebeurt niet zoo snel denk ik :X

    1 decennium geleden
  • HEARTBUCKS

    Tss , da hy maar snel romantisch wordt want dit is niet leuk!
    wathever , snel verder!(:

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Amber, jij bent me ook een moeilijke. Eerst sta je met hem te kussen, en dan ben je weer boos op hem. (N)
    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen