Aio mensen,
welkom in dit geweldig verhaal over, nou niks. Ik zal eerlijk zijn, dit verhaal, boek, ding gaat vooral veel praten zijn over random dingen zoals, weet ik veel, kussenslopen.....? In iedergeval, als je geen zin hebt om een tekst te lezen waar hoogstwaarschijnlijk veel typ en schrijf fouten in zitten, stop dan NU met lezen want mijn Nederlands en spelling is niet geweldig, omdat dyslexie. Maaaaaaaaar als je zin hebt in veel te veel random heid en onderwerpen die nergens echt mee te maken hebben, dan blijf hier gerust! We hebben koekjes en taart voor iedereen (disclaimer, er zijn geen echte koekjes( sorry))! Op het moment dat ik dit schrijf is het 22.00, heel erg interessant of niet soms? Nee....? Eummmmm..... Oké...... Dan euuuummmm..... Dan is er helaas niet veel anders meer te vertellen ben ik bang. O ja! Niet vergeten! Ik ga nu waarschijnlijk iets heel cliché schrijven maar goed, hier komt het dan, ik hoop dat je nog een prettige dag hebt! al hoewel die voor mij nog maar 1 uur en 57 minuten duurt, en ja het duurde me echt drie minuten om die tekst te schrijven.... Ik kan niet geweldig snel typen.
Maar goed, dag mensjes!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen