Foto bij Het Begin.. Hoofdstuk 1

heb je er zin in om dit verhaal te lezen begin er dan maar snel aan.

POV* angela

hallo ik heb angela ben 16 jaar en woon al op me zelf. ik heb in mijn leven een aantal dingen meegemaakt en die zou ik graag met iemand willen delen. het was allemaal begonnen bij mijn geboorte.
Vrijdag ochtend 15 januari 1992 03:00.
mijn moeder ging naar het ziekenhuis omdat ze steeds sterkere weeën kreeg, ze kwam in het ziekenhuis maar ze mocht van de dokter nog niet bevallen omdat de dokter vond dat ze nog niet ver genoeg omsluiting had. even later moest ze naar de wc maar der man (mijn vader) die ging mee voor de zekerheid, toen ze eenmaal op de wc zat voelde ze het komen, ik kwam er aan. mijn vader pakte mijn moeder op en liep ermee naar een ziekenhuis bed en riep de dokter, de dokters kwamen aangesneld. daar was ik dan ik was geboren. die avond nog hoorde mijn moeder dat ze mij niet kon houden van haar moeder( mijn oma) dat kwam omdat mijn moeder eigenlijk pas 17 jaar oud was en mijn vader 18. ik zou dus eigenlijk worden opgevoed door mijn opa en oma. een paar dagen later mocht ik eindelijk naar huis. ik dacht thuis een eigen plek eigen familie maar dat duurde maar 5 dagen. daarna moest ik naar een oppas want mijn ouders en opa en oma gingen op vakantie en ik mocht niet mee. ze hadden niet zoon super goeie oppas uitgekozen op het eerste gezicht zag ze er leuk uit maar al was je eenmaal bij haar thuis. ze had een vriendje daar hield ze heel veel van maar tegelijkertijd werd zo ook mishandeld door haar o zo lieve vriendje. dat deden ze gewoon waar ik bij zat, en daarna als hij der sloeg keek die naar mij maar ik was aan het huilen ik kan me nog 1 ding goed herineren dat die tegen mij begon te gillen maar die oppas dat meisje begon weer tegen hem te gillen dat hij mij niks mocht doen dat ze alles voor hem zou doen als hij mij met rust zou laten en gelukkig dat deed die. de week vloog gelukkig voorbij ik ben echt blij dat ik zoveel heb geslapen toen. toen ik terug kwam bij mijn oma en opa waren mijn ouders er niet. ik kon natuurlijk niet vragen wat er aan de hand was en waar ze waren maar op 1 of andere manier wisten ze het en ging mijn oma het tegen mij zeggen, wat mijn oma zei leek op dit ik kan het me nog vaag herineren: je ouders zijn uit elkaar je moeder woont nu bij der zus dus jou tante en niemand weet waar je vader is. tuurlijk kon ik dat nog niet verstaan maar het is me zovaak vertelt toen ik een jaartje of4 was duss later snapte ik het wel.

Reageer (3)

  • Kim103023

    VERDER VERDER VERDER VERDER
    :@(A)(6)

    1 decennium geleden
  • Kim103023

    verder

    1 decennium geleden
  • Saranghaee

    klinkt leuk! (naja, leuk is het niet als je voor je ogen je oppas geslagen ziet worden, maar je snapt me wel denk k XD)
    snel verder (A)

    xx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen