Secret Agents
Op een dag zaten Mimi en Mousy in hun hamsterbubbelbad, toen opeens de hamstermobiel van Mimi begon te piepen. Het was een bericht van Willeke Smiley, de baas van de F.B.I. Beste Roodhamster en Zwarthamster, Robotkat is weer bezig om de wereld te vernietigen. Dus houd hem tegen. Over en uit. Zo snel als Mimi en Mousy konden sprongen ze uit het hamsterbubbelbad, trokken hun pak aan, zetten hun zonnebril op en gingen op weg naar robotkat.
Toen ze voor het gebouw stonden moesten ze er nog in komen. Dus sloegen ze 2 bewakers neer met een kung fu trap (geleerd van Karin Black) en trokken ze hun uniformen aan. Zo slopen ze naar binnen. Ze renden door de hal naar Robotkat, en sloegen de deur van zijn kantoor open. En daar stond hij, Robotkat! "Miauw! Ik dacht al, waar blijven jullie toch?" zei Robotkat. Opeens viel er een kooi omlaag, op Mimi en Mousy. Hahaha, lachte Robotkat gemeen, en hij liep weg. Klaar om de Aarde te veroveren.
Snel, we moeten hieruit! piepte Mimi. Geen nood! piepte Mousy. En hij pakte een laser en sneed de tralies door. Ze renden achter Robotkat aan, en sloegen hem neer met een kung fu trap. Mimi pakte snel haar mobiel en belde Willeke Smiley. Snel! Stuur de politie hierheen we hebben Robotkat.
En zo gingen Mimi en Mousy met hun privévliegtuig weer terug naar huis. En sprongen weer in hun hamsterbubbelbadje.
De wereld was weer eens gered door Roodhamster (Mimi) en Zwarthamster (Mousy).
Reageer (3)
omg geniaaal!! lol :D:D:D:D:D
1 decennium geledensnel verder
hihi. haha.
1 decennium geledenHaha OMG!
1 decennium geledenZe zijn gewoon undercover F.B.I agenten
Vet cool!