Foto bij Hoofdstuk 3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Square

    ‘Er kan je niets gebeuren, dat weet je toch? Dit is veiliger dan die stedentrips die ze eerder deden.’
    Ik vind dit onverwacht grappig. Oh nee, gevaarlijke stedentrips! Gelukkig kunnen we onze tieners tegenwoordig gewoon naar de middeleeuwen sturen op schoolreisje, hoera.


    Je kunt dan niet dood gaan, lichte verwondingen komen nog wel eens voor.
    ... ja, dat klinkt enorm geruststellend en een heeeel stuk veiliger dan een stedentripje. Bij mijn uitwisseling naar Spanje bevatte de voorlichting volgens mij niet de woorden "je gaat vast niet dood, maar misschien raak je lichtgewond".


    ‘Zijn beste vriend, toch?’
    Ze is even stil, alsof ze een antwoord overweegt. ‘Dat zou je kunnen zeggen, ja.’

    Marleen, ik wil je nergens van beschuldigen, maar dit klinkt toch een heel klein beetje alsof je een self-insert hebt geschreven. Mayla, Marleen, hmm. Verdacht.


    En natuurlijk zouden ze bij het tijdreizen Nokia telefoons meenemen, natuurlijk. Meest realistische onderdeel van het hele verhaal, denk ik.

    (Oh, en STAR TREK, yay! 😇🖖)

    7 jaar geleden
  • scarletwitch

    It begins...
    :Y)

    7 jaar geleden
  • Kobyla

    Hehehe, ik ben zeer benieuwd naar zijn avonturen met zijn naamgenoot :')

    7 jaar geleden
  • Catmint

    Cool, Star Trek c:
    Volgens mij heb ik wel even iets gemist. Bonusopdracht?

    7 jaar geleden
  • Grace

    STAR TREK
    DOCTOR WHO
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH
    Alleen al een kudo voor die vermeldingen!

    Dit verhaal is zo leuk :'D

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen