Deel 40
Angel pov
Ik lag nog rustig te slapen in me bed. Was echt gesloopt door de opnames. Het hoort bij mijn werk dat ik heel erg leuk vind maar zoals nu dat we de heel nacht moeten draaien, dat vind ik minder. Gelukkig kan ik nu lekker lang slapen maar ik hoorde mijn deur open gaan volgens mij. Ineens voelde ik een hand op me voorhoofd werd gelegd. Vermoeid opende ik mijn ogen en zag me vader staan. “Gaat die nog goed met jou? Je bent bleek” vroeg die rustig. Ik knikte dat het goed ging. “Alleen moe, hoe laat is het?” vroeg ik vermoeid. “Het is bijna 10 uur in de ochtend” “Ik pas 2 uurtjes geslapen, was pas na 7 uur vanmorgen thuis” Ik liet meteen een grote gaap en legde me goed in bed neer. “Met je zus gaat het al iets beter” Opgelucht keek ik hem aan maar voelde me ogen al weer dicht vallen. “Ga maar slapen” Ik hoorde mijn vader niet eens weg gaan, lag al weer diep te salpen.
Paar uurtjes later…
Zachtjes werd ik door elkaar geschud. “Meis je moet nu echt een keer wakker” hoorde ik een vrouwenstem zeggen. Moe opende ik mijn ogen en zag Simone staan. “Wakker worden meis” “ík ben moe, laat me slapen” Moe draaide ik me weer om. “Het is 1 uur, je hebt 5 uurtjes geslapen, nu je bed uit” Simone trok me dekens weg en boos en vermoeid keek ik der aan. “Zie je zo benende” Ze liep mijn kamer uit. “Je bent me moeder niet… die liet me gewoon slapen” mompelde ik en stond op. Ik pakte mijn trainingsbroek en trui en trok die aan. Ik trok de capuchon op en liep me kamer uit.
Ik keek even bij Melanie en zag dat ze samen met Dominic een film aan het kijken waren. Ik klopte even en liep naar binnen toe. Melanie keek op. “Hey zus, hoe voel je?” vroeg ik zachtjes. Had niet veel stem. “Gaat wel, ben misselijk door de medicijnen maar me koorts is al een beetje gezakt” “Gelukkig maar en Dominic zorgt goed voor je zie ik” Ik wees naar het lege bakje en glas drinken. Melanie knikte. “Ik ga zorgden dat ze beter word” zei Dominic en wreef over Melanie der arm. “Is goed, ik kom straks nog wel even kijken” zei ik en liet een gaap los. “Hoe laat was je thuis?” vroeg Melanie verbaasd. “Vanmorgen om 7 uur, heb maar 5 uurtjes geslapen” Melanie knikte. “Let je op jezelf” “Ja doe ik, ga even wat eten” Melanie knikte en we gaven elkaar een knuffel. Na een tijdje liet ik der los en liep rustig naar onder toe.
Rustig plofte ik beneden op de bank neer. Zachtjes at ik mijn banaan op. Had niet veel zin in eten. “Ben je nu al wakker?” vroeg Bill verbaasd toen die de woonkamer in kwam gelopen. “Je moeder had me wakker gemaakt” zei ik gapend. Bil schudde zijn hoofd. “Ze is gewend dat ze mij en Tom moet wakker maken maar wij zijn vaak om 3 uur al weer thuis” Ik knikte dat het snapte. “Gave serie trouwens die je maakt, Tom en ik hebben net de eerste dvd gekeken” “Danke” zei ik en glimlachte blij. Bill kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen en ik zag me vader ineens. “Ga je naar Melanie?” vroeg ik meteen. Hij keek op en knikte. “Ja ga der medicijnen weer geven” Ik knikte en rustig liep die naar boven toe. “Waar is Tom?” vroeg ik verbaasd aan Bill. “Die is even douche” vertelde en keek naar mij. Ineens liet ik een grote gaap los. “Ga maar slapen, ik houd me moeder wel op afstand” “Danke” Bill knikte en deed een deken om me heen. Al snel lag ik weer te slapen.
Er zijn nog geen reacties.