Foto bij Samengesmolten - Schrijfwedstrijd Perffect

Opdracht:
Voor twee weken gaan wij ons wanen in de rozige sferen van de liefde, de zweterige kamers van de lust en misschien zelfs de paniekerige gevoelens van de onzekerheid, of angst. Seks staat centraal in jouw stuk, maar seks is niet zomaar iets. Wat doet het met jouw personage, wat denkt jouw personage? Waarom ligt hij of zij met juist diegene in één bed? Hebben ze überhaupt wel voor een bed gekozen?

Houd wel in gedachten dat een seksscène schrijven moeilijk is. Het is een strijd om een goede balans te vinden tussen detail en simpel, afstand en intense beschrijvingen. Ik heb mij al vaker in dit probleem verdiept en blijf het maar lastig vinden. Om jullie wat te helpen heb ik een aantal links: wat niet te schrijven en drie tips en nog een aantal.

Ditmaal is er geen eis aan aantal woorden die specifiek beschrijvend zijn, want dat is niet het belangrijkste aan goed geschreven seks. Juist wat er allemaal omheen speelt zal de scène kwalitatief beter maken.

Eisen:
- je hoofdonderwerp is seks
- geschreven in zo correct mogelijk Nederlands
- 800 tot 1200 woorden
- geen fanfictie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen