Foto bij Because you didn't call me. Or did you?

Justin Bieber is geweldig!

Eigenlijk wou ik die foto met de zonnebril waarop JB staat hierboven. Maar ik ben die kwijt.
(huil)

Het eerste waar ik aan dacht toen ik de volgende morgen wakker werd, was dat hij zijn belofte niet was nagekomen. Geen telefoontje. Dat wist ik zeker. Of toch bijna zeker. Ik wilde mijn gsm pakken om even te controleren.
Owh. Ik was mijn gsm beneden vergeten. Snel liep ik naar mijn kast. Ik koos mijn zwarte lievelingsskinny en mijn lange, rode T-shirt om aan te doen. (Uhuu, ze heeft hem back (dance) )
Ik wierp een blik op de klok. 07.59
Oh, shit, dacht ik. Ik moet nog eten!
Toen ik beneden kwam, zat iedereen aan de ontbijttafel. Ik had geen tijd, dus pakte ik 2 cracottes en een banaan.
Op school zou ik vanmiddag wel wat kopen.
'Chloë!'riep mijn moeder achter me.
'Ja? Ik weet dat ik aan tafel moet eten, maar anders ben ik te laat op school.'
Ze grinnikte. 'Dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat er iemand op je gsm heeft gebeld.'
'Oh ja?'vroeg ik ongeïnteresseerd. 'Wie?'
Ze haalde haar schouders op. 'Drew heeft opgepakt.'
'Opgepakt? Jullie nemen mijn gsm op?'
'Nou, normaal niet, maar Drew zei dat hij dacht dat het belangrijk was.'
'Oh, en dan pakken jullie wél op? En trouwens, hoe kan Drew nu weten dat het belangrijk was?'
'Ik heb even gekeken wie het was,'gaf Drew schaapachtig toe.
'En,'vroeg ik, mijn stem vol sarcasme. 'Was het iemand interessant?'
'Eigenlijk wel ja. We hebben even over jou gepraat.'
'Gepraat? Wat? Je neemt even mijn gsm op en begint dan ook ineens maar een gesprek met degene die belt? Nou, leuk!'
Hij haalde zijn schouders op. 'Het was Justin.'
'Justin,'echode ik.
'Ja, die Bieberman, weet je wel?' Hij lachte.
'Wat?' Ik liet bijna mijn eten uit mijn handen vallen. 'Je hebt met Justin gepraat? Over mij?'
'Jep.' Hij grijnsde. 'Je vond hem toch interessant?'
Ik werd rood.
'Wel, daar hebben we wat over gepraat. Hij vind je, denk ik, ook wel cool. Je moest trouwens terug bellen als je wakker was.'
'Waarom heb je hem niet aan mij doorgegeven?'
'Je sliep,'zei hij, alsof hij dan niet anders kon dat gewoon wat met Justin praten.
'En? Maak me dan wakker! Djeezes!'
'Ja, seg! Ik mocht niet van haar!' Hij gebaarde naar mam.
Ik keek mam boos aan.
Ze haalde haar schouders op. 'Bel hem nou maar gauw terug.' Ze keek even op de klok. 'Na school.'
Ik knikte gedwee. Met geen mogelijkheid zou ik het uithouden tot na school. Maar op de fiets was toch een beter idee dan hier, met iedereen erbij.
Ik pakte mijn jas, deed mijn schoenen aan, pakte mijn schooltas en rende met mijn gsm in mijn hand naar buiten.
Ik scrolde in mijn gsm snel naar de 'J'.
Justin Bieber Oef, hij stond er nog in. Snel veranderde ik zijn naam in 'JeeBee' en drukte dan op bellen.

Reageer (8)

  • XJBlover

    VERDER !!!!:D:D
    Je verhaal is echt goed (A)
    x

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    we want moree.
    you know we do,
    im hyper so nevermind.
    nu in het nederlands, gewoon verder.
    schatjeeee.
    ghehe.

    1 decennium geleden
  • Sofieeee

    verder!!!!!!!!!!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen