Deel 28
Angel pov
Rustig zaten we met zijn alle te kletsen en te lachen om de grapjes van Dominic. Hij is best grappig om zo te zien. Ik keek nar Melanie en zag dat ze echt heel zenuwachtig was. Ik pakte het armbandje wat ik voor haar had gekocht uit mijn tasje en gaf die aan der. Verbaasd keek ze naar mij. “Waarvoor is dat?” vroeg ze terwijl ze het aan pakte. “Jij gaf bij mijn eerste prom deze armbandje gegeven” Ik liet hem aan der zien. “Deze heb ik voor jou gehaald” Ze pakte het pakjes uit en zag der armband. “Danke zusje, je bent super lief” Ik knipoogde naar der. “Ik help je wel met om doen” Dominic hielp der met om doen. Ian stootte mij aan. Ik keek op naar hem. “Dat is super lief van je” “Daar zijn we zussen voor en op zulke momenten missen we onze moeder ook” Hij knikte en sloeg zijn arm om mij heen. “Het komt goed met jullie twee, jullie laten elkaar nooit vallen” Ik knikte dat het klopte. “We hebben alleen elkaar nog, pap is veranderd nu die een nieuwe vrouw heeft” Ian knikte en wreef rustig over mijn rug. Dominic deed hetzelfde bij Melanie die rustig tegen hem aan lag. Ineens stopte de limo. Nou daar gaan we dan.
De deur werd open gedaan doe de chauffeur. “Wij gaan wel eerst en hoofd naar beneden als je uit stapt” Gaf ik der als tip. Ze knikte dat ze het zal doen. Rustig stapte Ian en ik uit en meteen kwamen er allerlei flitsen op ons af. Rustig liepen we over de rode loper en maakte hier en daar wat foto`s. Je raakt nooit gewend aan al die flitsen en mensen die vragen om te poseren, zodat ze de perfect foto kunnen maken. Ben ook altijd blij als dit er op zit. Toen Ian en ik binnen in de zaal eindelijk stonden keek ik nog naar buiten en zag Melanie en Dominic staan. Ik ben zo trots op mijn zus dat ze nu ook de hoofd rol heeft in een grote serie. Al snel stond Melanie naast mij met Dominic. “Ben blij dat er op zit” zei Melanie opgelucht. “Je deed het super goed zus, ik gaf over op een over de eerste keer” Meteen moesten ze allemaal lachen. “Laten we naar de zaal gaan en kijken naar alle serie enzo” stelde Dominic voor. Iedereen stemde daarbij in en met zijn alle liepen we naar de zaal toe.
Tijd skip tot naar de after party…
“Wat was je goed zus” zei ik zo blij nadat we de eerste beelden van de serie hadden gezien in de zaal. “Danke zusje” Blij knuffelde we elkaar. De jongens keken grinnikend onze kant op. “Ian is Joseph er ook?” vroeg ik meteen nadat we klaar waren met knuffelen. Ian haalde zijn schouders op. “Hij moest kijken of die het redden, ik ga eerst drinken halen voor ons” “Ik haal drinken voor je” Dominic gaf Melanie een klein kusje op der wang en liep toen weg. Melanie moest blozen erdoor. “Hij vind je leuk” zei ik grinnikend. “Denk je dat echt?” vroeg ze blozend. “Dat denk ik echt en kom ik zie Joseph” Lachend liepen we aar hem toe. Hij keek op toen die mij zag. “Hey Angel, is dit je zus?” Ik knikte dat het klopte. “Ja dit is Melanie” Melanie keek hem blozend aan. “Leuk om je eindelijk te ontmoeten” zei die lachend. “Zelfde, zou ik op de foto met je mogen?” vroeg ze rustig. “Tuurlijk, kom maar” Ik pakte de mobiel van Melanie over en maakte een paar leuke foto’s. Toen ze klaar waren kletsen we nog even met zijn drieën. Ian en Dominic kwamen er ook bij staan na een tijdje. “Hier heb je wat te drinken, heb Fanta voor je gekozen” ei Ian rustig en gaf mij een glas aan. “Danke Ian” Hij gaf mij een knipoog en met zijn vijven liepen we te kletsen over der series. Dit wordt een gezellige avond gewoon.
Reageer (1)
Super!! Snel weer verder!!
7 jaar geleden