Foto bij Deel 26

Angel pov

Ik zat nog steeds in het steegje te huilen. Gelukkig is Paul niet achter me aan gekomen. Had geen behoefte hem nu namelijk. Wilde alleen zijn zonder hem. Ian had mij geprobeerd te bellen maar ik had hem weggeklikt. Wide gewoon rust hebben na alles. Had geen zin meer in opnames vandaag. Kan me niet meer concentreren enz. ik trok mijn knieën op en liet de tranen sneller lopen.

“Hey hier ben je dus” Ik keek geschrokken op maar werd al wat rustiger toen ik Bill voor mij zag zitten. “Ian belde naar huis en vertelde dat je weg gerend was” vertelde die rustig. Ik keek weg van Bill. “Hij vertelde ook wat er gebeurd is, gaat die met je meis?” “Ja nu wel, ik hoop alleen dat Paul mij nu met rust laat” “Daar gaan we voor zorgen” Bill sloeg zijn armen om mij heen en wreef over mijn rug. “Je staat er niet alleen voor” Bill pakte mijn arm waar mijn tattoo op zat en liet hem aan mij zien. “Je zus en mam zijn altijd bij en beschermen je ook” Ik liet een traan lopen. Bill had gelijk, ik kan Paul wel aan. Melanie zal er altijd voor mij zijn en mam ook. Bill steunend me ook. “Danke Bill” zei ik zachtjes en kek naar hem. Hij glimlachte en knikte. “Kom, ik breng je naar de studio en blijf bij je, en als Paul iets gaat doen is die nog niet jarig” Lachend knikte ik en stond samen met Bill op. Samen liepen we de steeg uit.

Bij de studio liep Ian meteen naar mij toe. “Hey meis gaat die weer?” Ik knikte dat het weer ging. “Paul heeft een waarschuwing en als die wat doet spring ik er tussen” vertelde Ian rustig. “Danke, Bill blijft ook om te zorgen dat alles goed blijft gegaan” “Dat is goed, maar kom we moeten nu samen een scène draaien zonder Paul” Ik knikte en met zijn drieën liepen we naar de set waar we moesten opnemen. Er werd rustig uitgelegd wat we moesten doen en daarna moesten filmen. Ik nam een keer diep adem. Daar gaan we dan weer.

Na een paar opnames was er pauze. Rustig zat iedereen in de kantine te eten. Bill zat naar mij aan ene tafeltje en Ian tegenover mij. Bill mocht vandaag blijven, dat had Ella en Ian geregeld voor mij. “Vanavond heeft je zus der prom toch?” vroeg Ian rustig. Ik knikte dat het klopte en nam een hap van mijn broodje. “Ja, ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden” zei ik zachtjes. “Ga je via de tv mee kijken?” “Ja, ik wil de eerst prom echt wel zien” zei ik meteen en hoorde de jongens grinniken. “Ik heb ook een cadeautje voor der achter gelaten” zei ik zachtjes. Die zou Tom als het goed is aan der geven. Ik had een klein schattig armbandje voor der gekocht. Om het te veren. Als ik thuis kom is zei al naar der prom. “DAMES EN HEREN WE GAAN VERDER MET DRAAIEN!” Werd er ineens geroepen. We stonden met zijn alle op en liepen naar de set. Daar gaan we weer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen