Proloog

Lang geleden, toen magie niks bijzonders was, was dit land verdeeld in acht machtige rijken.
De rijken vulden elkaar aan, verbonden door één grote steen. De steen bevatte acht kleuren, acht voor elk rijk.
Als je het rijk, ook wel Azrak genoemd, binnenkomt via ons buurland Prythian kom je als eerst aan in Viride. Viride word bestuurd door Morrigan en heeft als officiële kleur groen. Vervolgens kun je verder het land intrekken naar de overige rijken. Zoals naar Flavum bestuurd door Fenrin , met de kleur geel. Of naar Red, bestuurd door Caleb met dezelfde kleur rood als zijn vlammende haar. Naast Red ligt Hyacinthinum met als deftige heerseres Violet met , je raad het al, paars als kleur. Aan de andere kant van Red ligt Blue. Blue heeft de kleur blauw die goed past bij de oceaan blauwe ogen van Camilla. Zus van Caleb en heerseres van Blue. Aliquam grenst aan Hyacinthinum en Flavum. Aliquam is onder heerschappij van Lucien een van de grootste landen van ons rijk, met als kleur oranje. Slechts twee zijn groter, en daar komen we nu. Via Aqiluam kun je twee landen in. Het eerste land is Nigrum. De officiële kleur is zwart en de leider is Gideon. Nigrum heeft altijd al problemen gehad met het aangrenzende land, Alba. Mijn land. Het heeft de officiele kleur wit en word bestuurd door mij, Saphira.
Onze landen zijn niet alleen verbonden door de Steen, maar worden er ook door beschermd.
Maar, dit was vroeger. Tijden zijn aan het veranderen en niet ten goede. Alles is aan het veranderen, het landschap, de volken, en zelfs de leiders. De enige landen die nu nog stabiel zijn zijn Nigrum en mijn land, Alba. De rest is in groot gevaar.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    *ziet eigen (zeldzame) naam staan*
    OMG

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen