18. Sadness
Hey mafketels!
Gedichten als story mag blijkbaar niet
Nu moet ik stoppen, tot mijn groot verdriet :'(
Uhm ik heb dus een waarschuwing gekregen...
Omdat je geen gedichten als story mag doen, moet ik 365 ongedichten inactiveren... Schijnbaar is het in strijd met de huisregels en heeft iemand dat aangegeven als ik het niet doe binnen 48 uur, doen zij het. RIP
Ik vind het zelf erg jammer dat dit een probleem moet zijn, maar regels zijn regels
Nu kan ik natuurlijk ongedichten als gedicht gaan uploaden, maar dat is een stuk onderhandiger, gezien je er geen abos op kan nemen e.d. en jij als lezer dus iedere keer zelf moet gaan kijken of ik moet gaan waarschuwen... Of misschien kan ik er een verhaaltje bij in doen in elk hoofdstuk, dat het toch telt als story? Ik heb geen idee meer, eerlijk gezegd
Mijn vraag aan jou/jullie als lezer(s) is dus; wat nu? Iemand een idee? Voorkeur?
Ik kan ook wel gewoon stoppen, en denken 'het was leuk zolang het duurde', maar dat zou ik wel balen vinden
Much love,
Sad Pralines
Ik heb er Bert en Ernie verhalen omheen gemaakt. Superawesome.
Reageer (13)
MAak nu gedichtenbundel in het topic! Daar is nu een ruimte voor daar + op het topic kun je abo nemen (; Het is de bedoeling dat je ze daar maakt (:
7 jaar geledenAls je de link hier zet, neem ik de abo (;
Ah wat lastig.. Anders maak je er een soort verhaal van? Dat je doet alsof een personage jouw gedichten schreef? Dan maak je er een alinea onder waarin je omschrijft wat het personage doet na het schrijven van de gedichten, ik denk dat het dan wel als een verhaal telt, right?
7 jaar geledenAaah stomme regels ook altijd! Ik bedoel, het is inderdaad in strijd met de huisregels, maar zoals al eerder genoemd is, worden gedichten ontzettend onderbelicht en zeker jouw variant komt veel beter tot uiting in een story dan als allemaal losse gedichten. Anders heb je binnenkort 365 losse gedichten op je profiel staan... En dan is het overzicht echt compleet weg.
7 jaar geledenWaarom mag je dan wel story's gebruiken om wedstrijden te organiseren? Opdrachten zijn toch ook geen verhalen? Ik begrijp dat de mods zich aan hun eigen regels moeten houden, maar eigenlijk zouden de regels gewoon aangepast moeten worden...
start een petitie!
7 jaar geledenGedichtenbundels bestaan in het echt ook, ik ben serieus kwaad nu.
Wie denkt er überhaupt aan om dit te melden, dit is iets wat veel mensen leuk vinden.
Ik denk dat je gewoon moet gaan vragen of het geen mogelijkheid is om een functie toe te voegen waardoor je iemands nieuwe gedichten ziet.
En zijn eigenlijk niet al jouw gedichten een verhaaltje wat rijmt?
In de tussentijd, tsja.
geen idee eigenlijk, ik hoop dat je met een oplossing komt, maar zelfs als dat zo is, hoe meld je het ons dan?
Oh wat jammer! Kan je geen mod contacteren en vragen of hierover kan overlegd worden? Het is duidelijk dat je lezers graag willen dat je verder gaat, dus misschien is er toch wel een oplossing?
7 jaar geleden