Foto bij Deel 12

Angel pov

Rustig aten we met zijn alle de broodjes die de jongens hadden meegenomen. Paul zat aan de kopste kant en kletsen met Georg over een nieuwe horrorfilm. Melanie hiel Gustav met zijn dochter die heel blij mee was. Hij is een goede vader voor zijn dochter. Bill en Tom hadden een discussie over een nieuw liedje. Alleen Paul keek de hele naar mij. “Paul kijk niet de hele tijd naar me, begint op me zenuwen te werken” zei ik na de zoveelste dat die naar mij keek. “Mag toch naar je kijken” “Niet zo dat het op mijn zenuwen werkt” “Je weet wat ik voel” Meteen keken Bill, Tom en Georg verbaasd naar ons. “Dat ik love in de serie ben betekent niet dat het in real ook moet!” Ik stond op en liep rustig naar de wc toe. Weg van Paul even.

In de wc deed ik eerst even mijn ding en waste rustig mijn handen. Paul en ik zijn beste vrienden maar sinds de kus scene in seizoen 2 is die verliefd op mij geworden zegt die. Ik voel niks voor hem maar als dat hem verteld gelooft die dat niet. Zuchtend gooide ik wat water in mijn gezicht. Dat voelde heel erg fijn aan. Ik droogde even met gezicht af toen de deur openging en Melanie met de dochter van Gustav binnen kwam gelopen. “Ze moet een schone luier” vertelde ze en liep naar de speciale verschoonplek. Rustig begon ze met verschonen. “Je bent echt goed met kleintjes” zei ik terwijl ik der zo bezig zag. “Danke, vind het ook echt heel leuk” Ik knikte. “Wat was dat met Paul daarnet?” vroeg Melanie rustig terwijl ze het dochtertje weer op tilde. “Hij is verliefd op mij maar ik niet op hem” zei ik eerlijk naar Melanie toe. “Ben je echt niet op hem?” “Nee, ik voel gen vlinders ofzo in mijn buik” “Het komt wel goed Angel, laat hem maar” Ik knikte en samenliepen we terug naar de andere toe.

De jongens stonden al klaar om de rest van de dierentuin te gaan kijken. “Klaar om te gaan?” vroeg Bill kijken vooral naar mij. WE knikte en Melanie legde Gustav dochter weer in der wagen. Met zijn alle liepen we rustig naar de ijsberen. Die beesten zijn echt super mooi. Na de ijsberen kwamen we aan bij de pinguïns. Georg deed ze na wat er heel grappig was. Hij deed ze echt super leuk na. Daarna liepen we nog door naar de neushoorns, giraffen en de olifanten. Bij de olifanten waren ze net bezig met eten geven. “Angel kunnen we praten?” Ik keek op naar Paul en knikte dat het goed was. Bill keek even raar maar liet ons wel gaan.

Toen we op een afstandje waren keek die mij aan. “Waarom geef je niet toe dat je me leuk vindt?” Ik liet een dikke zucht los. “Omdat ik je niet leuk vind! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen” “Ik geloof het niet” Ineens drukte die zijn lippen op de mijne. Ik schrok en duwde hem snel van me af. “WAAROM DEED JE DAT!” riep ik geschrokken uit. “Om te bewijzen dat je me ook leuk vindt” Hij drukte weer zijn lippen op de mijne. Ik duwde hem weer weg en gaf hem een klap in zijn gezicht. “Ik vind je niet leuk!” Verbaasd keek die mij en liep naar de andere weer toe. Zijn wang was flink rood geworden door mijn klap. Ik ging op een bankje zitten en wachten op de andere.

Reageer (2)

  • LydiaMartin99

    Nog eens wat lezen in plaats van schrijven 🙈

    3 jaar geleden
  • DreamMachine

    Oeehhhh actieeee hahaha snel weer verder!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen