Deel 2
Angel pov
Ik liep met mijn koffers naar mijn kamer toe die aangewezen kreeg. Rustig opende ik hem en keek rond. Dit was totaal niet zoals thuis. Ik opende een kast en zag dat daar een inloopkast achter zat. Snel ruimde ik mijn koffers maar uit voor dat pap gaat zeuren. Ik liep naar het bed en ging erop liggen. Dit vult totaal niet als thuis zoals bij mama vroeger was. Ik rolde op mijn zij en liet een paar tranen lopen. Het wordt hier zo anders als thuis, mijn oude huis… “Waarom moest pap nu met een andere vrouw omgaan… we waren met zijn drieën ook gelukkig geweest” mompelde boos en sloeg in de deken. Het heeft geen zin maar het luchtte toch een beetje op. Ik stond op en liep naar Melanie toe. Kijken hoe het met haar is.
Ik klopte op de deur bij Melanie en liep naar binnen. Ze keek op. “Dacht dat pap het was” “Die zal wel zijn nieuwe liefje af lebberen, hij laat der bijna niet met rust” “Nee, maar we moeten straks toch naar beneden toe” “Ja en die zonen ontmoeten ook nog” Melanie knikte. “We overleven het samen wel” “Ja dat doen we altijd” Melanie en ik knuffelde elkaar. Na een tijdje lieten we elkaar los. “Wel een mooie kamer heb je Mel” “Danke, ik kom straks jouw kamer bekijken goed” “Is goed, rustig aan, hij loopt niet weg” Ze moest grinniken. Ineens keek Melanie een beetje down. “Ik mis ons oude huis al en mama” Ik keek een beetje down. “Ik ook… daar voelde het nog of mama er was” Melanie knikte dat het klopte. Het voelde nu een beetje of we echt afscheid van der moesten nemen. “Zullen we in de tuin zitten?” stelde Melanie voor. Ik knikte dat het goed was. Samen stonden we op en liepen naar de tuin toe.
Rustig zaten we onder de boom die er stond te kletsen een beetje. “MEIDEN KOM JULLIE! DE JONGENS ZIJN ER OOK” riep onze vader ineens. Beide lieten we een diepe zucht vrij en stonden we op. “Daar gaan we dan maar” zei ik en Melanie knikte. Samen liepen we naar binnen naar de woonkamer. Daar zaten pap met zijn nieuwe vlam en twee jongens op de bank te kletsen. “Meiden dit zijn de jongens van Simone” vertelde pap trots en wees naar de jongens. De jongens liepen naar ons toe en stelde zich voor. De jongen met het blonde haar stelde zich eerst aan mij voor. “Hey, ik ben Bill” “Angel” We schudde elkaar te hand. Toen kwam de met de baard. “Ik ben Tom” Ik knikte en schudde elkaar te hand. “Angel” Hij knikte. “Oké dan kunnen we nu gaan eten met zijn alle” zei Simone blij en met zijn alle liepen we naar de eetkamer toe. Waar we rustig met zijn alle gingen zitten. Ik ging naast Melanie zitten met naast Melanie zat pap. “We hebben pizza gemaakt om te vieren dat we samen zijn gaan wonen” vertelde Simone ons en deelde de pizza aan. Rustig begonnen we allemaal met eten.
Reageer (1)
Ik ben eraan begonnen 😊
3 jaar geleden