Lana
13 Februari
Bij de KoetsenierStraat 5 gaat de deurbel.
Lana doet open. ''Hee Luna! wat brengt jou hier, kom binnen!''
Ze lopen naar de kamer van Lana. ''Laan, je MOET dit zien!'' ze haalde haar toverstok uit haar tas.
Lana flipte, ''OMG de toverstaf van Snape! mag ik hem aanraken?'' ''Straks, maar kijk, Lumoos..'' Er kwam een licht puntje op het uiteinde van de toverstok.
''IEEEEEEEE!'' Lana gilde. Hij doet het! ''Jaa ik weet het! geef me die knuffel is, Wingardium LeviOsa. de knuffel ging omhoog, raakte het plafon bleef daar zo'n 5 seconden hangen en viel weer naar beneden. Lana ving hem.
''Dit is Geweldig! mag ik hem is?'' Luna gaf de stok aan haar vriendin. Lana draaide haar kamer deur op slot. ''Alohomora!'' Het slot draaide om, lana deed de deur open en gilde: IEEEEE! Haar broer stapte chagrijnig haar kamer binnen, ''Wat moet dat hier? Oh hoi Luna'' ''We doen: doen, durven of de waarheid.
''Mag het iets zachter ik ben aan het leren voor mijn examen!'' ''sorry..''
''Lana kijk ik weet wat mijn patronus is, we hebben hem gister gezien!''
Laat zien! zei `Lana ''Expecto Patronum!'' de zelfde vos verscheen hij sprong en rende door de kamer, toen Lana nieste was hij weg..
''sorry zei Lana ''maakt niet uit.''
Je patronus is een vos!
Er zijn nog geen reacties.